Welke haarkleur heeft je baby/dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welek haarkleur heeft je baby/dreumes?

1. Lichtblond

2. Donkerblond

3. Wit

4. Zwart

5. Bruin

6. Rood

7. anders nl.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje heeft zwart haar en mijn dochterje heeft ook zwart haar met een vleugje donker bruin

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier blond, al vanaf z'n geboorte.

Maar ik denk dat 't nog wel donkerder (bruin) gaat worden, aangezien vriendlief en ik allebei bruin haar hebben en allebei tot ons 4e ongeveer blond zijn geweest.

3. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mijn dochtertje heeft nog niet zo heel veel haar in de nek is het donkerblond en bovenop is het lichtblond

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hij is net als mama met heel donker bruin haar geboren en is nu mega hoog blond :D Ik daarin tegen word weer langzaam donkerer (ben nog steeds blond maar niet meer zo doorzichtig blond)

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier lichtblond. Ik ben nu bruin, maar was als kind ook lichtblond en ben daarna heel lang donkerblond geweest. In de zomer die je het blonde dan ook weer een beetje terugkomen.
    Manlief is nog steeds lichtblond. Ik denk dat ie het haar van hem heeft (ah gos, manlief is kaal dus een leuk vooruitzicht ;)) dus hij zal denk ik blond blijven.

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca heeft lichtblond haar, net als ik vroeger, en nu heb ik heel donkerbruin haar. Ben benieuwd of dat met Luca ook zo gaat. ZIjn vader is kaal/lichtbruin.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    De oudste was echt knalrood bij zijn geboorte, maar is nu witblond. De jongste is was donkerblond bij zijn geboorte en is nu rossigblond.
    Man en ik hebben allebei donkerblond haar, hij had vroeger bijna wit haar, zo licht en ik goudkleurig (hihi, klinkt grappig, maar dat is wel precies de goede omschrijving).

8. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Gewoon bruin, beetje donker.

Melkboerenhondehaar, noemden ze dat vroeger, geloof ik :p
    Het staat haar goed :)

Had het wel leuk gevonden als ze rood haar had gehad, komt in de familie van mijn man veel voor. Maar dan was ze wel heel gevoelig geweest voor de zon natuurlijk. Nu heeft ze in een mum van tijd een lichtbruin tintje in haar gezichtje en mooie rode blosjes van een kort wandelingetje in de zon. Is ook wel handig.

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier ook lichtblond. Hebben nog wel even gedacht dat ze wat rossig zou worden. In het begin zat er een rossige gloed op haar bolletje en omdat twee broers van mn vriend rood/rossig zijn en ook een neefje dus rossigrood is.... de mogelijkheid zat er dus wel in.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ons knulletje heeft het rode haar van papa geërfd:D Errug leuk haha.. krijg daar gelukkig wel leuke opmerkingen over.. Als hij echt zijn vader achterna gaat blijft het rossig dus niet knalrood ofzo..
    och, hij heeft gewoon lekker koppie:D

11. Emme

Emme Niet meer actief

Bij de geboorte was hij roodblond, nu is het (weinige haar dat hij heeft) spierwit. Mijn man is trouwens rood en ik ben blond. Het had van mij ook best rood mogen zijn, vind ik erg mooi :).

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hier is de ene donkerblond en heel dik en veel haar
    en de andere is spierwit met krullen net een engeltje zeggen veel mensen

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

zoonlief is een lichtblonde krullebol :d

14. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Mijn dochtertje is rossig blond :D, net als haar mama

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier zit het ook wel in de familie al hadden we als we zaten te bedenken hoe ons kindje eruit zou zien niet verwacht dat het kindje rood haar zou krijgen, maar blond zoals we beiden zijn. Ik ben superblij met de kleur en hoop dat ze het houdt.
    ik las nu wel met zwart haar geboren en daarna blond geworden maar andersom? wow speciaal zeg!

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier ook een surinaams/hindoestaanse vader, en een moeder met bruin haar. Ik had verwacht dat ons kind ook zwart haar zou hebben, maar nee...

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Een dik bos rossig haar!

Ik krijg er dus ook echt heeeel vaak opmerkingen over!
    Overal waar ik kom is het : hee ze is wat rossig!! Van wie heeft ze dat?? Van jou??
    En dan zeg ik : JA MOOI HE!! hihi de meesten vinden het mooi!

Maar laatst zij een schoonzus van mn zus tegen mij : hee ze is rossig!! Ach dat trekt wel weer bij joh!
    Ik zei : waarom zou dat bij moeten trekken?? IK VIND HET JUIST MOOI EENS WAT ANDERS! En trouwens het voordeel is dat ze een lekker dik bos haar heeft!
    ja zegt ze dat heeft ze van jou he! (slijmjurk!)

En ik krijg wel eens vaker van die opmerkingen! Word later vast wel blond!

Wat maakt mij het nou uit? Ik vind het mooi! en eens wat anders ;) maar dat zeggen mensen ook wel vaak hoor! Eens wat anders

Ik had vroeger ook blond haar met een goudengloed , wel wat minder rossig dan Marin.
    Maar mijn haar is nou echt heel donker blond eigenlijk tegen bruin aan!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ze zijn gewoon jaloers:) hier gelukkig geen stomme opmerkingen alleen maar positief over het rode haar

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Donkerblond, toen ze geboren was was het zwart.

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

BLOND (was ik als kind ook!)

Deel Deze Pagina