mijn dochter is blond,met een licht rode gloed! bij mijn zoontje zijn we er nog niet helemaal uit,maar we denken rood! omdat hij ook rode wimpers en wenkbrouwen heeft,maar hij heeft nog wel blauwe ogen! mijn vader heeft overigens rood haar dus het zou zeker kunnen..
Ons zoontje heeft ook rood haar en blauwe ogen, net als zijn mama. Zijn papa heeft donker bruin haar en donkere ogen. Ben zeer benieuwd of Stijn zijn rode haartjes mag behouden of dat ze nog gaan veranderen.
Mijn zoontje is een mix van Nederland&Sri Lanka dus hij heeft wel zwart haar en hele donkere bruine ogen net als zijn mama. Mijn pupillen kan je ook bijna niet zien...
Jesse heeft lichtblonde krulletjes. In de winter werd het ietsje donkerder, maar nog steeds blond. Nu hij veel buiten is, word het al lichter.
onze zoon werd geboren met pik zwart haar en is nu donker blond tot licht blond. ik verwacht dat het nog blonder gaat worden aangezien pappa en mamma ook allebei heel erg blond zijn geweest. en nu allebei donker blond hebben.
mijn oudste heeft donkerblond haar Mn middelste blond en mn jongste heeft donker bruin haar. Alle 3 verschillend maar dat is ook met het type haar dan heeft mn oudste heleboel krullen, mn middelste een slag en de jongste stijl haar!
mijn dochter is donkerblond en bruine kijkers maar in de zomer is ze lichter van kleur dan in de winter
Mijn oudste heeft donkerblond haar (wordt steeds donkerder, erg mooi icm haar blauwe ogen) en mijn jongste heeft roodblond haar, maar zoals 't er nu naar uit ziet krijgt ze eerder blond dan rood haar...(En ik vind rood haar juist zo ontzettend mooi!) Hier ook 'n 'rooie' opa in de familie trouwens.
bij geboorte was ze pikzwart (ze had echt veel zwart haar), inmiddels is het bruin met een rode gloed erdoorheen.
Het ligt er een beetje aan hoe het licht erop valt gek genoeg. Soms lijkt het echt rood, de andere keer blond. Zijn pappa was vroeger ook eerst blond en toen knalrood. Inmiddels heeft hij gewoon bruin haar (en grijs ). Maar aangezien Sam als twee druppels op zijn pappa lijkt, denk ik dat het wel rood gaat worden hier . Liefs, Josien
Ons zoontje is rossig. Soms lijkt t wat blond/ lichtbruin, maar met de zon erop is het gewoon knal oranje! En ik vind het erg eigenwijs staan! Hij is nu net 1 jaar. Zou het nog kunnen veranderen? Ik hoop ergens van niet, maar het zit verder niet in de directe familie. Mijn man was vroeger blond en is nu bruin geworden (en grijs ), ik was vroeger erg blond en nu donkerblond (heb wel sproeterige bleke huid dus ergens zit het er wel in...), ons zoontje is ook zo';n bleekscheet. Maar zou het nog bijkleuren?
Bij de geboorte had hij zwart haar. Na een tijdje werdt het een beetje rossig (ik heb rood haar) maar nu is het duidelijk donker blond.
mooi is dat he dat als het licht erop valt en het dan rood is. Hier ook erg mooi gezicht. je ziet het het duidelijkst als er zon op valt. Wat een droppie heb je trouwens!