welke haarkleur heeft jouw kleintje ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Blonde haren... blauwe ogen.
    En ze heeft in haar nek van die heerlijke schattige krulletjes.
    Zucht... ben nog steeds verliefd :D!

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hij is geboren met heel donkerbruin haar, bijna zwart. Nu is het lichter bruin geworden. En hij heeft donkerbruine ogen.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Geboren met een bos zwart haar en het is zwart gebleven (wat ook niet anders kon trouwens). Verder donkerbruine kijkers en een tintje.

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    mijn zoontje is geboren met een hele bos zwart haar en hele donker grijze ogen.
    zijn haartjes zijn nu donker bruin en zijn ogen is me nog niet duidelijk. lijkt bruin te worden maar wel een apparte kleur bruin.
    het is afwachten ;)

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Donkerbruin, maar bovenop is het iets lichter en mooie blauw/grijze ogen met lange zwarte wimpers.

Maar volgens gaat er nog wel wat veranderen aan de kleur ogen, hoop hetzelfde als mijn man. (felblauw)

6. Joveli

Joveli Niet meer actief

Mijn zoontje heeft donkerbruin haar met bruine ogen.

We denken dat dit wel zo blijft (in ieder geval het haar) want mijn vriend en ik zijn beide donker.

Wel zijn we erg benieuwd of hij nog krullen krijgt! Mijn vriend kreeg namelijk rond zijn 2e verjaardag ineens een bos krullen..

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier was het donker toen Tobe was geboren en het begint wel al wat lichter te worden... Nu is het donkerblond denk ik. Ben benieuwd of ie net zo wit wordt als zijn vader of blond als zijn moeder. Ik denk het laatste.

8. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Dylan werd geboren met donkerblond haar, tegen bruin aan.....
    Nu wordt het steeds lichter en zijn nieuwe haartjes die komen zijn blond, bijna wit!

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Jolijn is geboren met veel donker haar, donkerblauwe ogen met mooi randje. Ogen zijn nu lichtblauw wel met donker randje. Haar is blond met een beetje slag!

Gr

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Geboren met errug rood haar, en nu nog steeds lekker oranje!

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Bij de geboorte zwart haar en een wat getinte huidskleur (van wie ze dat heeft weet ik echt niet...), nu heeft ze mijn lichte huid (arm kind) en bruin haar en donkere oogjes.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier begonne met pik zwart haar en donker blauwe ogen :). nu fel blauwe ogen en blond haar

13. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ze is donkerblond geboren maar nu weten we het even niet meer. Soms lijkt het lichter te worden en soms donkerder. Ik ben blond en mijn man donker, dus ik ben benieuwd...

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mijn zoontje is ook geboren met donker haar en blauwe oogjes en nu heeft hij de kleur van papa en mama, beetje donkerblond, maar hier lijkt het er dd ook soms op dat het lichetr word.

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame is met rood haar geboren en het is nu aan de achterkant beetje blond geworden

en dice heeft donkerblond
    totdat ie 5 maand was had hij er ook rood doorheen

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca was geboren met weinig hele blonde haartjes en is inmiddels donkerder aan het worden.
    Mila is geboren met veel git zwarte haartjes en is lichter aan het worden :)

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Geboren met donkerbruine haren en donkerblauwe ogen. Nu is het beetje kastanjebruin haar en donkerbruine ogen. Wij zijn beide blond dus ik vermoed dat ze ook wel blonde haren krijgt.

18. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Blond haar en blauwe ogen. Is eigenlijk nooit veranderd.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Geboren met donkerbruine haren, en nu heeft 'ie lichtbruin haar. Geen idee hoe het gaat worden, mama is blond en papa heeft bruin haar. Ik ben overigens met zwart haar geboren, toen was het ineens heel licht, bijna wit, daarna weer lichtbruin, en uiteindelijk blond ;).

20. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Donker bruin haar bij haar geboorte en nu caramel,blondachtig.

Deel Deze Pagina