Blonde haren... blauwe ogen. En ze heeft in haar nek van die heerlijke schattige krulletjes. Zucht... ben nog steeds verliefd !
Hij is geboren met heel donkerbruin haar, bijna zwart. Nu is het lichter bruin geworden. En hij heeft donkerbruine ogen.
Geboren met een bos zwart haar en het is zwart gebleven (wat ook niet anders kon trouwens). Verder donkerbruine kijkers en een tintje.
mijn zoontje is geboren met een hele bos zwart haar en hele donker grijze ogen. zijn haartjes zijn nu donker bruin en zijn ogen is me nog niet duidelijk. lijkt bruin te worden maar wel een apparte kleur bruin. het is afwachten
Donkerbruin, maar bovenop is het iets lichter en mooie blauw/grijze ogen met lange zwarte wimpers. Maar volgens gaat er nog wel wat veranderen aan de kleur ogen, hoop hetzelfde als mijn man. (felblauw)
Mijn zoontje heeft donkerbruin haar met bruine ogen. We denken dat dit wel zo blijft (in ieder geval het haar) want mijn vriend en ik zijn beide donker. Wel zijn we erg benieuwd of hij nog krullen krijgt! Mijn vriend kreeg namelijk rond zijn 2e verjaardag ineens een bos krullen..
Hier was het donker toen Tobe was geboren en het begint wel al wat lichter te worden... Nu is het donkerblond denk ik. Ben benieuwd of ie net zo wit wordt als zijn vader of blond als zijn moeder. Ik denk het laatste.
Dylan werd geboren met donkerblond haar, tegen bruin aan..... Nu wordt het steeds lichter en zijn nieuwe haartjes die komen zijn blond, bijna wit!
Jolijn is geboren met veel donker haar, donkerblauwe ogen met mooi randje. Ogen zijn nu lichtblauw wel met donker randje. Haar is blond met een beetje slag! Gr
Bij de geboorte zwart haar en een wat getinte huidskleur (van wie ze dat heeft weet ik echt niet...), nu heeft ze mijn lichte huid (arm kind) en bruin haar en donkere oogjes.
Ze is donkerblond geboren maar nu weten we het even niet meer. Soms lijkt het lichter te worden en soms donkerder. Ik ben blond en mijn man donker, dus ik ben benieuwd...
Mijn zoontje is ook geboren met donker haar en blauwe oogjes en nu heeft hij de kleur van papa en mama, beetje donkerblond, maar hier lijkt het er dd ook soms op dat het lichetr word.
youame is met rood haar geboren en het is nu aan de achterkant beetje blond geworden en dice heeft donkerblond totdat ie 5 maand was had hij er ook rood doorheen
Luca was geboren met weinig hele blonde haartjes en is inmiddels donkerder aan het worden. Mila is geboren met veel git zwarte haartjes en is lichter aan het worden
Geboren met donkerbruine haren en donkerblauwe ogen. Nu is het beetje kastanjebruin haar en donkerbruine ogen. Wij zijn beide blond dus ik vermoed dat ze ook wel blonde haren krijgt.
Geboren met donkerbruine haren, en nu heeft 'ie lichtbruin haar. Geen idee hoe het gaat worden, mama is blond en papa heeft bruin haar. Ik ben overigens met zwart haar geboren, toen was het ineens heel licht, bijna wit, daarna weer lichtbruin, en uiteindelijk blond .