welke haarkleur heeft jouw kleintje ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geboren met zwart haar, heeft nu dit
    ( gelijk even trots showen dat hij sinds vandaag los zit )

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wat een mooie foto ! :D schattig................ 8)

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano is geboren bijna zonder haren, echt van die vlasdunne pluizige blonde donshaartjes.

Nu heeft hij een weelderige bos krullen, net als mama, en het is rood rossig. niet peentjes maar lichtrood.
    We krijgen regelmatig bijzonder leuke reactie's op zijn haarkleur mensen vinden het allemaal prachtig! Mijn vriend, de vader van Dano had als kind peentjesrood haar en ik witblond, dus een echte mooie mix! Ik heb overigens donkerbruin haar nu.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel :D

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Geboren met 5 lichtbruine haren. Nu iets meer haar, goudblond met blauwe oogjes. ff showen! [​IMG]

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat een mooie kindjes allemaal zeg! :)

Sharon werd geboren met wat zwarte haartjes (haha) ik vond dat megaschattig natuurlijk en blauwe ogen. Ondertussen heeft ze kastanjebruin haar en nog steeds donkerblauwe ogen (en papa en mama beiden bruin/groene ogen).

Tot wanneer kan de kleur van de ogen veranderen? Weet iemand dit?

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Onze dochter werd geboren met zwarte haren en ze is nou blond en achter op heeft ze ook veel witte haren en ze word nog steeds lichter. wat wel raar is want mijn vriend is rood en ik heb donkerbruin haar.

8. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    hoog blond! haartjes zie je zelfs bijna niet

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hier hartstikke blond

maar dat waren papa en mama ook toen ze klein waren
    en nu zijn we dat echt niet meer

ben benieuwd of ze zo blond blijft :)

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben zelf rood...Demi is geboren met heel donkerblond haar....nu heeft ze achterop nog steeds donkerblond haar maar in het licht is het toch echt rood :D dus ben ook echt super benieuwd wat het word :D

11. Megan is met een grote bos zwart haar geboren en ze heeft nu echt blond haar net zoals pappa en mamma

12. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jelle is met zwart haar geboren het word nu steeds lichter nu eigenlijk blond
    blond haar en bruine ogen lijkt wel lief "smelt"

13. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    Jayden heeft licht goudbruin haar en blauwe oogjes.(papa heeft donker bruine ogen mama groene)dus van wie hij dat heeft weet ik niet mijn man zei hij is toch niet van de melkboer he ik zei nee joh van de postbode ;)

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik wou zeggen, Sasha heeft lichtblond haar, maar dat klopt al niet meer. Ze heeft echt spierwit haar (krijg het af en toe niet eens op de foto)

Kon ook niet anders, want papa en mama zijn ook blond.

Ze is geboren met middelblond haar en een hele bos.

En ze heeft lichtblauwe ogen, die van papa. Echt supermooi!

15. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Zwart haar en bruine ogen hier!

hoopte op zwart haar en blauwe ogen haha vind ik zoo mooi maar ze is zo ook enorm mooi, ze heeft zulke heldere bruine ogen joh! om in te verdrinken! **Zwijmell!**

ikzelf heb blond haar blauwe ogen, ze lijkt compleet niet op mij! mensen geloven ook niet dat het mijn kindje was in het zwembad... hihi en ik maar overtuigen met trots: jaa echt mijn kindje! :)

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Toby is geboren met donkerbruin/zwart haar is nu lichtbruin met bruine ogen met een blauwe rand erom heen, en een getinte huid. Mijn man heeft zwart haar en een getinte huid en ik heb lichtbruin haar en ben spierwit.

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38

Mijn zoontje werd geboren met heel veel zwart haar. Deze foto is van toen hij 1,5 maand oud was.

Toen hij ongeveer 3 maanden oud was gebeurde het volgende: ........

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38

Zijn haar werd dunner maar hij kreeg ineens krullen! Maar wel met enorme pieken en ik kreeg het niet meer plat....
    Nu hebben we laatst zijn haartje geknipt en krijgt hij ook nieuwe haartjes, ik ben benieuwd of daar ook zulke mooie krullen in komen. Hij heeft nu trouwens bruin haar en bruine ogen.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Toen ze geboren was en het eerste jaar was het blond met een rossige gloed. Nu is het licht goudblond met mooie grote blauwe ogen.

Deel Deze Pagina