Dano is geboren bijna zonder haren, echt van die vlasdunne pluizige blonde donshaartjes. Nu heeft hij een weelderige bos krullen, net als mama, en het is rood rossig. niet peentjes maar lichtrood. We krijgen regelmatig bijzonder leuke reactie's op zijn haarkleur mensen vinden het allemaal prachtig! Mijn vriend, de vader van Dano had als kind peentjesrood haar en ik witblond, dus een echte mooie mix! Ik heb overigens donkerbruin haar nu.
Wat een mooie kindjes allemaal zeg! Sharon werd geboren met wat zwarte haartjes (haha) ik vond dat megaschattig natuurlijk en blauwe ogen. Ondertussen heeft ze kastanjebruin haar en nog steeds donkerblauwe ogen (en papa en mama beiden bruin/groene ogen). Tot wanneer kan de kleur van de ogen veranderen? Weet iemand dit?
Onze dochter werd geboren met zwarte haren en ze is nou blond en achter op heeft ze ook veel witte haren en ze word nog steeds lichter. wat wel raar is want mijn vriend is rood en ik heb donkerbruin haar.
hier hartstikke blond maar dat waren papa en mama ook toen ze klein waren en nu zijn we dat echt niet meer ben benieuwd of ze zo blond blijft
Ik ben zelf rood...Demi is geboren met heel donkerblond haar....nu heeft ze achterop nog steeds donkerblond haar maar in het licht is het toch echt rood dus ben ook echt super benieuwd wat het word
Megan is met een grote bos zwart haar geboren en ze heeft nu echt blond haar net zoals pappa en mamma
jelle is met zwart haar geboren het word nu steeds lichter nu eigenlijk blond blond haar en bruine ogen lijkt wel lief "smelt"
Jayden heeft licht goudbruin haar en blauwe oogjes.(papa heeft donker bruine ogen mama groene)dus van wie hij dat heeft weet ik niet mijn man zei hij is toch niet van de melkboer he ik zei nee joh van de postbode
Ik wou zeggen, Sasha heeft lichtblond haar, maar dat klopt al niet meer. Ze heeft echt spierwit haar (krijg het af en toe niet eens op de foto) Kon ook niet anders, want papa en mama zijn ook blond. Ze is geboren met middelblond haar en een hele bos. En ze heeft lichtblauwe ogen, die van papa. Echt supermooi!
Zwart haar en bruine ogen hier! hoopte op zwart haar en blauwe ogen haha vind ik zoo mooi maar ze is zo ook enorm mooi, ze heeft zulke heldere bruine ogen joh! om in te verdrinken! **Zwijmell!** ikzelf heb blond haar blauwe ogen, ze lijkt compleet niet op mij! mensen geloven ook niet dat het mijn kindje was in het zwembad... hihi en ik maar overtuigen met trots: jaa echt mijn kindje!
Toby is geboren met donkerbruin/zwart haar is nu lichtbruin met bruine ogen met een blauwe rand erom heen, en een getinte huid. Mijn man heeft zwart haar en een getinte huid en ik heb lichtbruin haar en ben spierwit.
Mijn zoontje werd geboren met heel veel zwart haar. Deze foto is van toen hij 1,5 maand oud was. Toen hij ongeveer 3 maanden oud was gebeurde het volgende: ........
Zijn haar werd dunner maar hij kreeg ineens krullen! Maar wel met enorme pieken en ik kreeg het niet meer plat.... Nu hebben we laatst zijn haartje geknipt en krijgt hij ook nieuwe haartjes, ik ben benieuwd of daar ook zulke mooie krullen in komen. Hij heeft nu trouwens bruin haar en bruine ogen.
Toen ze geboren was en het eerste jaar was het blond met een rossige gloed. Nu is het licht goudblond met mooie grote blauwe ogen.