Pfff ik moet dit even kwijt. Vanochtend is er in de stad waar ik woon een vrouw in haar huis vermoord. De dader is gevlucht en die hebben ze de hele dag gezocht ( o.a. in de buurt waar wij wonen). Ze hebben hem niet kunnen vinden en ik krijg hier toch behoorlijk de kriebels van Luiken dicht, deur op slot en een honkbalknuppel naast me moet voldoende zijn denk ik
Bah, dat is een naar idee. Ik denk dat zo'n dader niet in de buurt blijft hangen, maar ver weg gaat van de plek waar het gebeurd is... Sterkte iig. Hopelijk zul je lekker slapen vannacht en pakken ze gauw de dader.
Oh heftig zeg. Ik kan me je onbehaaglijke gevoel heel goed voorstellen. Natuurlijk krijg je daar de kriebels van. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Oh bah, wat verschrikkelijk. Ik kan me voorstellen dat je even niet prettig in je eigen huis zit. Hopelijk vangen ze hem snel en kun je rustig slapen.
Zeg dat wel! Haar kinderen van 1 en 4 jaar zaten gewoon in de kamer ernaast.... kan daar echt om huilen als ik zulke dingen hoor. Ml is bijna thuis van z'n werk, denk dat ik dan een stuk rustiger zal zijn
Nee een gezinsdrama. Vrouw van 26 en haar moeder aangevallen met een mes, door een bekende van de familie. Dochter heeft het dus niet overleefd en moeder is zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht. Echtgenoot van die dochter was werken en kwam er pas een paar uur later achter... Vreselijk
Wat erg. Misschien is het wel gebeurd door problemen in de relationele sfeer. Dus misschien is haar (ex) man wel de dader.
Dat zou goed kunnen. Echtgenoot was het in ieder geval niet... Dit soort dingen hoor je toch wel vaak. Ik kan het me echt niet voorstellen. Hoe kun je nou simpelweg iemands leven afnemen.....?!
Dit is 4 jaar geleden ook bij ons in de straat gebeurd...we waren net aan het verhuizen ( de recherche kwam bij ons thuis om naar de wc te gaan) Ook kleine kinderen aanwezig...moeder doodgestoken en man aan het werk.
He bah:x Hoop dat de dader snel daar zit waar hij hoort te zitten Achter de tralies dus Vreselijk voor het gehele gezin:x:x:x Hoop dat jullie zelf ook een beetje rustig kunnen slapen vannacht
Oh wat vreselijk zeg Vooral voor die moeder, haar dochter en de kinderen die het mee hebben moeten maken verschrikkelijk voor die man ook bah.. dat zulke mensen bestaan:x
OMG wat erg!!! En die kindjes zijn ongedeerd? Heftig zeg. Ook voor die vader... pff.. alleen staande man nu met 2 kleine kids. Fijn dat oma het heeft overleefd maar mijn god wat sla je dan doodsangsten uit.. brr... Hopelijk is de dader gepakt.
Het is alweer een tijdje geleden maar de dader is de dag erna gepakt.... aan het einde van onze straat. Gatverdamme.... ik blijf steeds maar denken: je zult maar op het verkeerde moment buiten hebben gestaan en die gast zou langsgekomen zijn