officieel niet meer, maar ze werken nu met een scan waar je de pas voorhoud, moet je dus net pech hebben dat ze je dr uitpikken. Volgens mij kunnen je schoonouders wel een extra pas voor je aanvragen.
Bedankt voor je antwoord! Ik zal het ze vanavond even vragen Heeft iemand hier de kenwood patissier? Die nu dus in de makro folder staat? Bevalt hij goed?
ik krijg hem volgende week op mn verjaardag, is wel al ergens hier in huis te vinden Als je er op googeld kom je op taartenbaksites waar er velen zijn die deze hebben en er erg tevreden over zijn. Ik had er eerst 1 gezien bij de neckerman voor 115,00 onbekend merk met aantal garantie, de reviews daarvan waren redelijk/goed behalve het feit dat het ding nogal extreem herrie maakt. Vandaar mijn keuze op de kenwood
Mijn man is hem nu halen met mijn schoonmoeder! Ben helemaal blij! Wat leuk dat je hem voor je verjaardag krijgt! Alvast gefeliciteerd! Is deze stil? Want las op sommige reviewsites dat hij ook nog wat herrie maakt. Opzich maakt me dat niet veel uit.
Wat lief! Snap helemaal dat je blij bent Dankjewel, geen idee heb hem nog niet mogen proberen, maar ze maken allemaal vast herrie zolang het niet te extreem is vind ik het wel goed. Veel plezier ermee en laat je even weten hoe het je bevalt
Jaa echt ZO lief! ^^ Ben helemaal happy de peppy! Heb hem net uitgepakt en hij staat nu mooi te wezen op mijn aanrecht Ga hem morgen uitproberen met pepernoten deeg, ben benieuwd! Van het weekend misschien ook nog een taartje maken. Ik heb hem ff aangezet maar het geluid valt mee, weet natuurlijk niet hoe het klinkt met iets erin maar voor nu is het stil. Mijn handmixertje maakte een hoop meer lawaai! Jij ook alvast veel plezier ermee! En ik laat het weten hoe die bevalt Hier nog een foto van hoe die mooi staat te wezen