Mijn handen zijn rood en jeuken en prikken van de kou. Ik heb een gevoelige huid. Welke handcreme is fijn? Iemand de gouden tip???
Ik heb nu tubes van eigen merk van kruidvat, verschillende soorten, ook speciaal voor nacht etc. Heb ze pas gekocht maar ben er supertevreden over, ruikt ook lekker en trekt snel in.
Vichy en Eucerin hebben goede handcreme's die bij gevoelige huid gebruikt kunne worden. De apotheek heeft ook klovenzalf (voor als je al echt kloven hebt). Maar Rituals heeft ook fijne handcreme en ook een balsem (om voor de nacht aan te brengen). Mocht je een droge/ruwe huid hebben is de handscrub van Rituals echt geweldig, krijg je hele zachte handen van....
Ik gebruik momenteel vooral vaseline. We hadden ook zo'n tube (wit met blauwe dop) die goed werkte, maar ben de naam kwijt.
die van de bodyshop.. weet de naam zo niet meer. van dat groene spul is dat. was vorig jaar ook een topic over en daar heb ik die tip van!
ja dat dacht ik al!! Heel veel mensen vonden die handcreme van de bodyshop stinken , maar ik vind het wel meevallen.
Van Nivea, SOS handcreme of zo. Heel fijn en al die ruwe nagelriemen worden ook weel zacht en soepel. Charlie
Hoi, Ik heb voornamelijk in de winter exceem door de kou en ik gebruik, na heeeeeeeel veel geprobeerd te hebben, Dove....! Zweer er ook bij! Groetjes
ik kocht een creme die er wel aantrekkelijk uitzag maar niet kende, maar hij blijkt echt gewelkdig!!!!! Was goedkoop (paar euro) bij de etos. Palmer's shea butter formula with vitamine E concentrated cream for extra dry skin. Ik was en ontsmet op mn werk 10000x mn handen (kinderdagverblijf) waardoor ze enorm uitdrogen en deze werkt echt goed..
Purol !!!!!!!!! ik heb door de zw.schap neiging tot eczeem op mijn handen dus nu smeer ik bio oil. helpt goed!
Ik heb hetzelfde probleem en heb nu zo'n potje van het kruidvat: hand- en nagelcreme. Kost geloof ik 2 euro en is echt geweldig! Trekt snel in dus geen vette vlerken de hele dag en het helpt langdurig!
Zelf gebruik ik handcreme van Arcim. Heel zacht voor je handen, voor droge, schilferige huid en ook bij kloven. Je kunt deze creme ook gebruiken voor je ellebogen, knieen en je hakken.