ik moest wel meteen denken aan Devilchase idd (beide , die van die man veranderen en sms reactie uit haha) voordat ik dit topic had gelezen dacht ik hieraan..
Die bottlefed banner is van Daan78. ik ga die van Devilschase eens opzoeken, kan m me zo niet voor de geest halen.
Waar maken jullie dat in? Photshop x2 is mijn favo programma. Ik heb ook wat met de fotobanners, Kaatje had jij niet eerst een fotoavartar? (of ben ik nu weer blond) haha.
Ja had eerst idd een avatar met een foto van mij en mijn zoontje,maar was ik niet zo blij mee mee. Ik maak die banners idd in paint shop pro.
Queenbee, jou banner is ook leuk ! Als je hem de volgende keer opslaat als png bestand ipv jpg dan krijg je die witte achtergrond er niet bij.
Ik heb Corel Paintshop Pro X3.. Maar snap er niks van! Terwel ik toch wel aardig handig ben met computers.. Wie weet een makkelijker site/programma?
Je kan je ook aanmelden voor een psp forum ( even googlen kom je er genoeg tegen ) daar krijg je lesjes en materialen om het door te krijgen.
Dat zou zo maar eens kunnen. Had eerst een heel rijtje forums,maar stopten er één voor één mee dus dat is de enige waar ik nu nog zit. Heb er de laatste tijd helaas niet zoveel tijd/fut voor.
Ik vind "beter dan de tiet is er niet" ook altijd erg leuk! (van Hanneke) Maar dat weet ze ook! en ik vond het heel bijzonder toen zoveel mensen "grow Nadine grow" er in hadden staan.
Dank meiden Ik vind die van Devilschase erg grappig. En die van Zora vind ik heel betekenisvol: I never said it would be easy - I only said it would be worth it- Jesus
Dit vind ik ook een hele mooie (en helaas zeer toepasselijk voor mij). Die van de flesvoeding houd ik er ook in!