@Ineke Hier is het topic voor nadine mocht je meer willen weten: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/174775-elke-bevallen-nadine-26-2-weken-zusje-charlotte.html
die vond ik ook erg goed! toen iemand tegen me zei je moet er niet teveel aan denken (zwanger worden) heb ik dat ook gelijk gezegd!!
Die van Yippieajee vind ik ook erg mooi, maar dat komt ook doordat ik christen ben. Een bijbeltekst: Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden. Fil 4 :6 Ik zie het als een groot wonder van God dat ik zwanger geworden ben. Aangezien het heel moeilijk ging bij ons. Dus deze bijbeltekst is ook op mij van toepassing.... Het is uitgekomen...
jamejozie85 (volgens mij, sorry als ik het verkeerd heb onthouden): let niet op me typfouten dyslectie Slim!
Ik vind die van devil errrrrrug leuk Bedankt dames die mijnes leuk vonden,, ik weet zo de namen niet hehe!
Haha Dikke buik, wat grappig, mijn gyn zei hetzelfde toen ik vroeg of die oude tantes van me gelijk hadden dat ik er teveel mee bezig was Zei ie: Zwanger word je daar beneden, niet tussen je oren haha
Ik vind die met dat rose roosje en grijze lettertjes het leukste maar weer de naam er niet meer bij lol...