Zoals de titel zegt, welke handzeep gebruiken jullie? Koop je wat er in de reclame is of vast hetzelfde product? Ik krijg vaak droge handen van die heel goedkope zepen. Wij wassen onze handen vaak, dus gaan er snel doorheen maar de meeste A-merken zijn vrij prijzig. Dan vraag ik me af, is de ene zeep echt beter dan de andere of is dit onzin? Ook heb je nog zogenaamde Kids varianten van Uni Cura of Zwitsal bijvoorbeeld, zou dit nu echt anders zijn of is het allemaal hetzelfde goedje? Ik ben dus zo'n huisvrouw die zich hiermee bezig kan houden en kan uren voor zo'n schap staan kijken en ruiken aan de flessen, hahahah. Lichtelijk verslaafd aan zeep en wasmiddelen. Zeker nu ik zwanger ben. Die nieuwe Touch of Foam van Dettol lijkt me heerlijk, alleen wat duurder.. zo ook Rituals, heeeerlijk.
Wij hebben overal de dettol zeep (de handpomp die je niet hoeft aan te raken ) En daarvan nemen we de navullingen die we het lekkerst vinden ruiken of in de aanbieding zijn
Och, wat in de aanbieding is! Ts: in de blije doos van de prenatal zit een dettol touch of foam pompje! Tenminste wel in mijn doos . Mijn man vindt het een onding, dus van hem hoef ik het niet te kopen!
Wij hebben altijd cien (ofzo) van Lidl. Uiteindelijk zit er in de meeste zeep toch troep en ik heb geen zin om 15 euro aan een flesje handzeep uit te geven. En handzeepblokjes vind ik zelf altijd erg vies.
Meestal uni cura, die is ook heel vaak in de aanbieding bij de kruidvat (1euro per flesje). Dan sla ik in voor langere tijd. Hier absoluut geen blokjes zeep. Vind dat zoo vies, het zal wel tussen mijn oren zitten maar ik kan dat echt niet gebruiken.
Een doodgewone merkloze blok zeep uit de Aldi. Na 2 keer een flesje te hebben gekocht en te hebben kunnen wegsmijten omdat ik me er een ongeluk op kon drukken, maar er niks bewoog (en geen klem te zien onderaan), was ik snel terug overgeschakeld op mijn blok zeep.
Sensitive van etos eigen merk. 2 euro nogwat voor een literfles. Gewoon zelf bijvullen in het pompje. Heb ook snel last van droge handen maar bij deze niet.