Uni Cura en Dettol. Koop ik meestal meerdere van als ze in de aanbieding zijn. Mijn oudste wast zijn handen met Wolfzeep van de Efteling
Wij hebben altijd de Dettol, die handpomp die je niet hoeft aan te raken, de verschillende zepen ruiken ook echt heerlijk.
Ooooh die moet ik nog ophalen, leuk zeg! Kan ik hem gelijk proberen. Heb ze nog niet in de aanbieding gezien eigenlijk.
Ze waren een tijd terug in de aanbieding bij Kruidvat In mijn Blije Doos zat de honing-nog-wat-versie. Die vond ik maar vies
ik ook! dat is een van de weinige zepen die je huid niet uitdroogt. de meesten bevatten veel parfum en dat droogt je huid uit. Oja op t aanrecht staat ook een pompje, dat ik bijvul met Cien of van de Aldi. In het toilet staat een AH basic zeeppompje. Ik gebruik zelf dus zeep, maar de gasten mogen zelf kiezen.
Wees gerust: Eindeloos zitten draaien en proberen met dat ding. Zowel ik als manlief. Twee keer dus. Het enige wat werkt is de boel gewoon open draaien en de pot ondersteboven houden dat het er zo uitkomt. Maar dat vind ik voor gasten nogal onhandig en een kliederboel.
Ideale zeep!! wij gebruiken die voor het gezicht, vooral de oudste hier tegen puistjes (wel daarna wat creme tegen het trekken) Hij gebruikt trouwens bijna alleen maar olijfoliezeep (uit Turkije) omdat hij totaal niet tegen zeep kan, dus hij wast zich alleen maar met olijfoliezeep. Dat gaat wel goed!
Wij hebben ook een automatisch pompje van dettol, maar vullen die bij met een grote literfles anti-bacteriele zeep van de action