Ik vind ze allebei mooi, maar omdat 1 roze heeft en 2 geen kleur, is het makkelijker om 2 te combineren. Ik denk trouwens dat je bij de meeste zaken ook wel een ander lettertype kunt nemen, dus als dat voor jou de doorslag geeft...
Ze zijn allebei eigenlijk niet mijn smaak maar als ik zou moeten kiezen dan zou ik toch voor de tweede gaan. Die vind ik net iets stijlvoller dan de eerste.
2! Hartje is ook zo een ... hartje... houd ik niet van en die andere kan je echt overal bij dragen! Vind ik wat bijzonderder dan het ''gewone'' hartje.
Ik vind eerlijk gezegd beiden niet heel mooi, gewoon niet mijn smaak. Ik heb gekozen voor hanger 1 omdat deze er wat "duurder" uitziet, hanger 2 lijkt een beetje goedkoop (sorry)
Gouden Moeder Hanger met Namen en Geboortestenen - MamaKado: alles mooi voor moeders Tsja,deze vind ik het allermooiste
Ik heb een hanger van mamakado gehad en de kwaliteit is echt waardeloos... de naam van mijn dochter is na 3 maanden niet meer leesbaar... helemaal vaag geworden... het is geen sterk materiaal en al helemaal niet krasvast...
dit is dus het cadeau dat je van je man voor je verjaardag krijgt?... erg sneu dat je het zelf moet uitzoeken
Haha tjah hij wilde wat halen, maar had geen idee wat. Ik vind het niet erg hoor, dan weet ik tenminste dat ik het mooi vind. Vertrouw zijn smaak niet zo wat sieraden betreft Dames, jullie mogen ook andere moeder hangers plaatsen, ik ben er nog steeds niet over uit namelijk.. Ik wil het aan een lange ketting hangen.
wat maakt dat nu uit? Het is toch een hartstikke mooi cadeau en nu krijgt ze iets waar ze hartstikke blij mee is. Zie het probleem niet hoor! Vind de 2e overigens erg leuk!! Ik vind de hangers van Posh mama ook heel mooi, maar die zijn best prijzig.