Welke hapjes mee naar het strand?

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 30 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Wij hebben twee houten strandhuisjes het hele seizoen. Die staan tegen de duinen aan en daar hebben wij altijd schaduw.
    Midden op het strand wordt het wat lastiger :)

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.877
    5.116
    113
    Dit doen wij ook. Nemen meestal wel wat fruit en chips mee. Vind veel eten er niet lekkerder op worden.

3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij hebben een schaduwdoek voor 10,- bij de Kruidvat gekocht. Werkt ideaal om zelf wat schaduw te creëren op het strand of bij een plas ;)

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zit ik met die gehaktballetjes ook mee hoor. Met de rest niet want dat gaat in een koelbox met elementen. Maar ijskoude gehaktballetjes......
    ;)

5. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Blijkbaar zijn wij de enige, ik zou het ook nooit aandurven.
    Ik zou in een coolbox alleen drinken en dingen doen die bij kamertemperatuur bewaard kunnen worden, maar wat kouder lekkerdér zijn Bij deze temperaturen.

Aries en Tuttebella vinden dit leuk.
  6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

En voor de gehaktballen discussie; vegetarische balletjes meenemen.
    Loop je ook geen risico met evt bacteriën met dit warme weer

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij nemen altijd alleen fruit, stokbrood en water mee. Maar gaan dan ook niet een hele dag naar het strand, vreselijk vind ik dat ;). Gaan alleen op Texel en in Frankrijk naar het strand en dan gecombineerd met een wandeling.

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Gras op het strand? Dat hebben we hier niet hoor... ook geen bomen :) is zeker niet aan zee?

Wij wonen op 5 minuten fietsafstand van het strand. Ik neem altijd een koeltasje met water en pakjes mee en gesn komkommer met een emmertje tzaziki en melbatoastjes mee. Is een beetje traditie geworden hier :)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

uhm, parasol mee? poptentje? Schaduwdoek? Wanneer ik met 28 graden naar het strand zou gaan, neem ik sowieso iets mee om schaduw te creeëren. Mij krijg je écht niet de hele dag midden in de hete zon. En aangezien er meestal geen schaduw is op een strand, neem ik altijd wat mee.

10. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Dan wordt het toch nog steeds warm? En in zo’n tentje of onder een parasol is het ook bloedheet.

11. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Yep, vind zo'n tentje of plastic parasol nog warmer aanvoelen dan de zon zelf.
    Ga zelf alleen vroeg tot een uur of elf of juist na de warmste uren tot 's avonds laat.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je hebt toch een koelbox? Daar word het echt niet warm in hoor. Extra parasol of schaduw doek erbij en het koelt nog minder snel af. Niet overdrijven hoor, word echt niet meteen gekookt.

mamabri en blossom85 vinden dit leuk.
  13. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Mijn koelbox zit altijd vol met wijn, water en limonade.. prioriteiten he.

Sowieso vind ik sochtends gesmeerde boterhammen die je smiddags op eet vies:$ van die kleffe zooi..

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Whahaha daar zit mijn koelbox ook het meest mee gevuld maar ik neem wel ook mijn eigen hapjes mee. Je betaald een godsvermogen in die strandtenten om iets te eten of te drinken. Nog nooit gehad dat mijn spul vies warm was. Maar goed, ieder zijn ding.

mamabri en PenK vinden dit leuk.
  15. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Wij nemen allerlei soorten salades mee, stokbroden, bakjes zalmsalade etc, olijven. Je kunt ook falafel meenemen, vind ik koud ook prima te eten.

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.874
    5.156
    113
    Home
    snack komkommers/ tomaatjes
    chips/nootjes
    een hele dag strand doen we eigenlijk nooit
    vinden het na een paar uurtjes wel genoeg

17. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ik sluit me aan bij @Tuttebella
    Daarbij heb ik ook geen zin om zo veel mee te sjouwen en krijgen wij het nooit voor elkaar om het op te eten zonder zand mee te eten. Wij eten op het terras :D
    Gehaktballen en vleeswaren zou ik echt niet doen :|

Tuttebella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina