Ons oud&nieuw feest heeft als thema Gipsy Chique maar ik heb geen idee wat ik ermee moet.. Kan iemand mij op weg helpen? Kan en wil er niet veel geld aan uitgeven
Ik heb wel eens op tv zo'n serie van gipsy mensen gezien. Daar waren het op feestjes vooral een beetje ordinaire kleding stylen. Dus Gipsy chique zou ik denk ik interpreteren als chique, maar wel met een beetje ordinaire kant. Het is maar een gokje hoor.
Dat op tv is wel heel erg uitvergroot. Vriend komt zelf uit zo'n familie. Als je googled kom je veel voorbeelden tegen
Ik zou idd zoals gilani zegt er gewoon mooi verzorgd uit zien en misschien iets met glitters? M'n vriendin is een kamper en ziet er altijd super uit ( nep nagels, zwart truitje met zilvere glitters, svarovski kettingen en mooie strakke broeken)
Bij Gipsy denk ik juist aan (bijvoorbeeld) Esmeralda uit de Klokkenluider van de Notre Dame... Dus dat zwierige enzo... Nu jullie het noemen denk ik juist pas aan die tv-serie.
Ik neig nu inderdaad naar basic zwart en opgesierd met kleurige sjaal, enkellaarsjes en een grote bloem in mijn haar Alvast bedankt voor de reacties!
Mijn vriend is er een en ik woon daar dus ook. Het is idd veel met glitters en bling bling. Veel rokken en jurkjes wel net niet ordinair en heel weinig broeken.