Noem eens 2 hapjes die je lekker vind om te krijgen op een verjaardag of een feestje. Mijn vriend is binnen kort jarig en ik wou eens wat anders dan de standaart kaas en worst. Ik ben benieuwd.
Erg moeilijke vraag. Ik lust haast alles. Maar erg lekker vind ik stukjes paling op stokbrood (of toastje) en momenteel ben ik helemaal gek op tonijnsalade.
ik heb laast gewoon reepjes komkommer met een ausje en reepjes paprika erbij op tafel gezet iedereen deed ineens gezond hahaof ze gingen komkommer met blokjes kaas eten
bladerdeegrolletjes uit de oven met partyworstjes erin, kaas of perzik. mmmmmmm bladerdeeg kan vervangen worden door crossantjesdeeg (ook erg lekker)
Wat bij ons altijd als eerste op is en waar iedereen blijkbaar dol op is, is hamrolletjes met monchou en stukjes ui (monchou prakken met een in kleine stukjes gesneden ui en daar plakjes schouderham of achterham mee vullen.) Wat ik zelf ook lekker vind, is roggebrood met zoute haring of zalmrolletjes, mjammie. Gevulde eieren vind ik ook errug lekker.
Ik maak zelf vaak kleine loempiatjes. En gevulde eitjes zijn ook erg lekker. Trouwens je hebt nu ook heerlijke mini pizzatjes
wraps opgerold met zalm, roomkaas en sla erin, gevulde eieren vind ik zoooo lekker! Of mini sate stokjes, zeg maar tandenstoker formaat
Gevulde eitjes En ik houd er niet van, maar op verjaardagen vliegt het weg, gevulde hamrolletjes met monchou/augurkjes.
Ik maak altijd zelf de eiersalade. Heel ouderwets, maar met creme fraiche, beetje zout en peper, vleugje kerrie en een scheutje ketjap. Voor de liefhebber nog een klein uitje erbij en een beetje knoflook en smullen maar! Het vliegt van tafel.
wat ik ook lekker vind, zijn die zure haring en dan in kleine stukjes snijden en dan met een cocktail prikken erin. en uiteraard gevulde eieren.