Ik wil graag babyfoto's laten maken, maar ik vraag me af wat de beste leeftijd is om dit te doen? Ze moet wel echt nog een baby zijn, dus ik wil niet wachten tot ze kan zitten, maar heb echt geen idee... Weet iemand toevallig een babyfotograaf in de buurt van Zwolle? Met google kan ik niet echt iets vinden...
Ik heb van jelina professionele foto's laten maken met 2 weken, 2 maanden en 10 maanden. Persoonlijk vind ik de foto's van 2 maanden het mooiste. Je ziet hierop nog een baby, maar toch al de wijsheid in haar oogjes. Ik heb ze laten maken via Albert Heijn. http://www.kids-profi-portrait.com
Weet er geen in zwolle, maar elke leeftijd is leuk. Wij hebben foto's laten maken van Tijn toen hij 10 weken was (zie album) Ze zijn erg mooi geworden al zeg ik het zelf.
Mijn moeder heeft toen foto's laten maken toen ik een maand of 3 was. Zijn heel leuk geworden. lag toen op mijn buik op een lekker dik kleed.
Zie album. Wij hebben het met 10 dagen gedaan en daarna 3 maanden 6 maanden 9 maanden en 12 maanden! Alles is super leuk geworden!
Mooie foto's ook! Met 10 dagen kan het dus ook al? Ik ben zo bang dat als we het te vroeg doen, dat het lastig fotograveren is. Kan totaal nog niet voorspellen wanneer ze wakker is en je moet toch een afspraak maken he...
Nou dat vond onze fotografer juist super leuk als die gewoon sliep! Je kan een baby rond 10 dagen nog mooi in de foetus houding neerleggen! En dat is juist zo leuk eraan.