Hey jatterd! Da's die van mij! Ook in onze families altijd een roof-jacht op deze lekkere hapjes! Verder gevulde ei met mayo en dan een zakje van die Duyvis kruiden (dipsaus) erdoor heen.
ik ben dol op het simpele... gevulde ei (eigeel met mayo paprikapoeder en iets wat je zelf lekker vind) stokbrood of toastjes met paturain mmm water loopt me in de mond
gekookte eieren met rookvlees er omheen. ei in vieren snijden en om elk kwartje een plakje rookvlees wat je vastzet met een prikker. en kleine gehaktballetjes....heeeeerlijk
gevulde ei (eigeel met mayo paprikapoeder en iets wat je zelf lekker vind) ah , ik doe het anders, ik vul de hard gekookte eieren met gebakken kippenlevertjes+uitjes en kruiden(klein gehakt)+de dooiers, en ik doe mayo erop, en dan met augurkjes
leverworst, en pate, pate de foie gras zijn ook producten die lever bevatten, groeien echt niet in de teletubbies land
Een dadel ontpitten; een amandel erin en dan spek er omheen en met een prikkerje erdoor bakken in de pan, tot de spek knapperig is! superlekker, zoet met zout! En ik vind van die rode minipepertjes gevuld met roomkaas ook heerlijk! en olijven.. en wasabi-nootjes (pittig!) Krijg er honger van! Leuk topic!
Heel simpel, maar ik vind toastjes met krabsalade, brie of paturain echt lekker. En van die mini pizza's of borrelnootjes (als dat ook onder hapjes valt), ohh krijg nu al trek
Cherrytomaatjes gevuld met garnalensalade. Of een kerrieflensje met mascarpone, kruiden en paling, opgerold en in plakjes gesneden
Crossiantjes (zo kleine die je zelf kan maken) en worstjes in doen, vorige jaar waren ze gek op! Je kon ook met kaas of hagelslag of zo!
Rolletjes snijworst, gevult met een mengsel van roomkaas, knoflook en heel erg fijngesneden rode paprika, zout en peper. En een kwart gekookt ei, omhult in rookvlees of rauwe ham. Allebei heel erg lekker en vliegen hier er altijd door met feestjes. Liefs Hummel.