welke hapjes vind je lekker op een verjaardag.

Discussie in 'De lounge' gestart door lizzie84, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Komkommer met garnaaltjes (komkommer in de lengte doorsnijden, "uithollen" en dan garnaaltjes en whiskeysaus erin en in stukjes snijden) en zalmrolletjes (wrap besmeren met boursin, dan gerookte zalm erop, oprollen en in stukjes snijden).

En natuurlijk zelfgemaakte sushi!

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    fruitspiesjes
    groente-/ hartige spiesjes

3. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Dadels gevuld met MonChou
    Gevulde eieren

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik ook dezelfde wraps als miepie uit heeft gelegd verder heerlijke olijven en sweet peppers

5. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    kippasteitjes!

hmm heerlijk.

ik ben hindustaans dus wij hebben echt een hoop op tafel. zoals -huzarensalade,bara's verschillende soorten cakejes.

krijg gelijk honger

6. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Zalm; insmeren met boursin, oprollen en in kleine stukjes snijden. Eventueel een cocktailprikker erdoor.

Ook lekker; stukjes paprika, komkommer, bloemkool met een lekker dipsausje.

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    water loopt me in de mond...

8. Ben zelf juist een kaasje/worstje fan, eventueel met een stukje augurk/ui.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oooh wat een heerlijke dingen komen er voorbij!

Waar ik altijd gek op ben is heel simpel.... een augurkje met een plakje salami omheen... hmmm dan eet ik zo een hele schaal leeg!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Op de markt staat een mannetje met echt superlekkere olijven, van die hele grote en dan gevuld met vanalles. Die olijven met amandelen zijn echt mijn favoriet en dan heeft hij ook hele lekkere gevulde wijnbladeren. Verder ben ik dol op toastjes met allerlei buitenlandse druiperige schimmelkazen of gewoon brie.

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    cherry tomaatje gevuld met rundvleessalade, gevuld ei, ei met rookvlees, meloen met parmaham, pepercervelaat met roomkaas, zalm met roomkaas, koude wrap met roomkaas, sla en kip....

sorry meer dan twee en krijg spontaan trek...

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou dat zijn nog eens ideetjes!

Geen saaie worst en kaas verjaardagen meer, ook al blijft een stukkie kaas ouderwets lekker heur! ;)

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh... bara's... ik krijg trek :D.

14. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    hamrolletjes: asperges met een lekkere soort ham, mosterdham b.v.

mijn visite is gek op mijn gevulde eieren.
    vul ze n.l. met een mengseltje van sandwichspread naturel, mayo, kerriepoeder en garneer ze met paprikapoder en peterselie.
    de schaal krijgt niet eens de kans om op tafel neergezet te worden, gaat net zolang in de rondte tot ie leeg is :D :D

rookvleesrolletjes met mon-chou had ik hier ook al voorbij zien komen, ik doe om het pittig te maken ook altijd een uitgeknepen teentje knoflook erdoor.

pepadewpepers vullen met gormas (kan je kant en klaar kopen in de supermarkt. is een smeuïge kaassoort van gorgonzola en mascarpone)

15. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Die hoeven helemaal niet duur te zijn als je een potje koopt bij de supermarkt en ze dan zelf vult met roomkaas.... Tip?

16. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Verder lekker: bladerdeeg gevuld met feta uit de oven, dolma's (zelfgekocht bij de Turk) Pitabroodjes met Houmous of tappenade...Mmmmmm

17. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    potje pepadew kost bij xenos 2,99, supermarkt is meestal duurder. en heb je ook minder in een potje.

laat ze wel altijd omgekeerd even uitlekken op keukenpapier anders word het zo'n vochtige bende.

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Wraps insmeren met roomkaas, daarna plakjes zalm of kipfilet erop, oprollen en in stukjes snijden. Wel prikkers erdoor steken anders vallen ze weer uit elkaar. :D

19. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Tonijnkomkommerbootje: komkommer in de lengte doorsnijden, uithollen, vullen met ( zelfgemaakte ) tonijnsalade en in eenhapsstukjes snijden

Ham-aspergerolletjes

Cocktailprikkertje met een cherrytomaatje,blokje mozzarella en blaadje basilicum

20. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36

Deel Deze Pagina