metworst koken,afkoelen,in stukjes en een zilveruitje erop. tapenade voor op stokbrood carpaccio met daarin ijsbergsla heel fijn gesneden,pijnboompitten bakken,geschaafde kaas en pesto (buideltjes ervan maken en prikkertje erdoor doen) ...mjammie
bladerdeegpakketjes gevuld met groente en gehakt..izjn makkelijk en lekker zelfgemaakte kaasstengels.. mini pannekoekjes
dames dank jullie wel, kan voor een heel leger hapjes maken. Wat een lekkers is er allemaal voorbij gekomen. Dit jaar heb ik eens helemaal wat anders op de schaal. Ik laat jullie weten wat de feestgangers er van vonden. Bedankt!
haha ik geloof dat ik afsteek bij de andere reacties, ik hou niet van hartige hapjes maar ben helemaal gelukkig als er ook ergens een schaaltje M&M's te vinden is oid, of zoals iemand hierboven al noemde, mini loempia's stokbroodjes met kruidenboter zijn ook yummie
pakje geitenkaas kopen. stukjes snijden ontbijtspek er om heen. dan knoflook persen in olijfolie alles erin leggen en intrekken maar. kan je makkelijk van te voren klaarmaken.
boerenomelet klaarmaken met ham etc erin besmeren met mon chou heel strak oprollen en folie eromheen en tijd in de koeling en daarna stukjes van afsnijden jummmm
Tomaatjes met kaasvulling 1 bakje tomaatjes 2 zoetzure augurken 100 gr. geraspte kaas 4 eetlepels mayo 2 theelepels scherpe mosterd 1 sjalotje 2 eetlepels fijngehakte peterselie Hol de tomaatjes uit en laat ze goed uitlekken. Maak ondertussen de vulling. Hak de augurken; het sjalotje heel fijn. Meng de geraspte kaas, mayo, mosterd goed door met dit mengsel, versierd met wat slablaadjes en bestrooi met wat peterselie. Zelf doe ik geen peterselie gebruiken. Eet smakelijk
deze heb ik nog niet gezien: Wraps insmeren met filadelphia bieslook, en in repen snijden. Komkommer schil je af, doe hem door de helft, en schaaf er dan met de kaasschaaf plakjes vanaf. Plakje komkommer op reepje wrap leggen en daarover een plakje gerookte zalm! Oprollen, prikker erin en SMULLEN! zowww lekker
Het erge is dat ik er ook een opmerking over wilde maken maar ze was me net voor ben dól op woordgrapjes hihihi
een soort pannekoek achtig iets (ik weet niet hoe heet) met daarom sla roomkaas en zalm dan tot een rol maken en dat in plakken snijden ciabatta met roomkaas daarop amandelschijfjes en daarover heen warme honing schenken
gevulde eieren! Eieren koken, doormidden hakken, eigeel in een kom verzamelen en goed kneden, wat mayo erbij, in een spuitzak pleuren en in de halve eieren doen, en dan afwisselen met currypoeder, stukje augurk erop etc etc