Dames, Ik heb zondag macaroni gemaakt. Wat overbleef staat in de koelkast. Ik wou het vandaag weggooien maar kreeg er zo een trek in. Kan ik het nog eten? Of had ik dat gister moeten doen? Me man zegt dat het maar 1 dag houdbaar is. En ivm zwangerschap het gewoon weg moet gooien.
ik zou het nog gewoon opeten als het in de koelkast heeft gestaan. en ik ben toch ook erg voorzichtig. ik zou het woensdag wel weggooien. je kunt het ook ruiken trouwens.
Oke dit stelt me gerust. Overal waar ik nu kijk zie ik me macaroni haha. Ik ga het lekker opbakken nu..
Me man was bang voor de zwangerschap datdat kwaad kon.. En aangezien ik ook een stresskip ben begon ik te twijfelen
Ja heeft in de koelkast gestaan. Ik bewaar het ook altijd 2 dagen maar sommige zeiden maar 1'dag vandaar me twijfel
Ow je kan het zelfs morgen nog wel etene hoor Zeker als je het gelijk in de koelkast heb gezet. Ik doe als ik over heb het in de vriezer, en dan eet ik het een week later of soms zelfs een maand later nog.
Ja na het eten heb ik het in de koelkast gezet. Met invriezen wist ik wel maar al die horror verhalen over eten opwarmen enz.. Ik begon te twijfelen