Ik wil binnenkort graag een recept uitproberen. Het is een cheesecake met banaan en toffeesaus. Lijkt me heerlijk! Voor de saus heb je 2 'toffeerepen' nodig, zou daar gewoon een mars mee bedoelt worden? En er staat ook '2 potjes yoghurt'. Ook voor de saus. Eh... wat voor yoghurt? En hoezo potjes yoghurt? Hoeveel is dat dan? En dan nog iets, de bodem wordt gemaakt van speculaaskoekjes. Dat lijkt mij minder lekker, ik wil graag bastognekoeken gebruiken, dat zou toch gewoon kunnen? Ook qua hoeveelheid aanhouden? Welke bakprinses kan mij antwoord geven op deze vragen?
Bastogne kan ja en caramelrepen er zijn van die echte caramel snoepjes die kunnen ook en yoghurt gewoon de normale lijkt mij
Ik plaats nog wel ff recept, zit nu op m'n telefoon. Niet handig. Yoghurt zou misschien ook griekse yoghurt kunnen zijn? Dat is wat romiger. Of zou dat te dik zijn? En die toffeesnoepjes.. er staat echt toffeerepen in het recept, ik heb echt geen idee wat dat zijn
Voor de bodem is bastognekoek lekkerder Voor de caramel de caramac repen laten smelten En de yoghurt gebruikte ik roomkaas of Turkse yoghurt... Succes ! Klinkt heeeeerlijk heb t weer te lang niet gemaakt cheesecake