welke haren haal jij weg op welke manier??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik scheer ook alles, ook af en toe mijn armen, niet omdat het nodig is, maar ik vind het gewoon leuk (ja ik ben raar:D ) je krijgt er altijd wel zo'n mooi glad babyhuidje van!
    Ik zou echt mijn doos niet laten harsen, dat doet echt zooooo pijn volgens mij. Ik heb 1x mijn benen geharst, maar mijn huid kwam er bij af, dus dat was geen succes :D

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik scheer mijn oksels, benen en bikinilijn, de haartjes op mijn armen hars ik zo af en toe en het is echt een fabeltje dat ze dan meer en dikker terugkomen hoor... je ziet er nu niks meer van... vond het zo lelijk staan die kleine haartjes bah... heb ook maanden lang met een pincet alles eruit getrokken en heb er nu niets meer opzitten...! ideaal hoor... had toen nog wel alle tijd he, nog geen kids enzo... haha

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik doe mn wenen met wasstrips van veet, werkt super! Ik kreeg zwarte dikke haartjes op mn onderbenen door het scheren. Nu heb ik het met die strips gedaan (3 keer) en die haartjes zijn nu weer heel dun en blond, en het voelt dus nooit meer stoppelig :)
    De rest doe ik met een scheermes, mn armen doe ik nooit, ik heb daar ook bijna geen haar. Maar als je dat toch wil doen zou ik het nooit scheren maar met die wasstrips doen.

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Armen doe ik niet.
    Oksels, benen, schaamhaar scheer ik, bovenlip hars ik en wenkbrauwen doe ik met een pincet.

Nu wil ik mn benen wel gaan harsen maar ik heb tot nu toe nog geen goede hars gevonden.. Ik heb hele stugge haartjes en eigenwijze haartjes *blijven gewoon zitten als ik de harsstrip eraf trek, trek dan alleen mn huidschilfers mee*
    Ook werkt die veet ontharingscreme niet bij mij :( Wordt er zo moedeloos van soms..
    Wil het ook weer niet elke dag scheren maar ja moet wel anders ben ik net een schuurpapiertje met mn stoppeltjes.
    Iemand een goeie tip voor het harsen??

5. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de bodyshop kan je suikerhars kopen, dit is ook heel makkelijk zelf te maken, maar ik vind dat teveel gedoe, maar mocht je dat toch willen proberen, dan hier het recept Ontharen met Suikerhars | Mens en gezondheid: Beauty.

De hars van de bodyshop vind ik heel erg goed en je neemt ook niet je halve huid mee (tenminste, ik niet) en het voordeel is dat je het gewoon kunt schoonmaken met water, en het niet zolang blijft naplakken zoals met wax.

Als je suikerhars zelf maakt dan maak je er een soort bolletje van en heb je geen katoenenlapjes nodig, de suikerhars die koopt is wat vloeibaarder en daar heb je wel lapjes bij nodig.

Overigens heb ik zelf ook een keer mijn bikinilijn geharst, het deed pijn (ook omdat ik het zelf deed volgens mij :)) maar het is niet heel ondraaglijk. Laten doen lijkt mij qua pijn trouwens draaglijker, maar ik weet niet, ben meer van het zelf doen.

Je kunt ook van tevoren een pijnstiller nemen, dan zijn de scherpe randjes er wat van af.

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dank je wel voor de tip!:D zal eens kijken of we een bodyshop dichtbij huis hebben anders moet ik er een keer langs na het werk in rotterdam.

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb toevallig laatst een lezing bijgewoond van een een of andere professor en haar stelling is het haarloze ideaal.
    We scheren veel omdat we steeds meer naar de cyberwereld toetrekken....Tja haar worden hoor niet de mijne.

Deze lezing werd overigens gehouden aan mensen met ongewenst haarverlies/kaalheid!

Ik scheer, ik hars/wax niet mij te pijnlijk!

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Nou ik kan je vertellen dat het zeeeeeeeeer pynlijk is!!!poeh vooral de 1ste keer:$:$ Als je het eenmaal vaker hebt gedaan wen je wel aan de pijn. Maar het is geen fijn gevoel.. Wel een mooi resultaat;)

9. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zal ik je nog een tip geven :D

Je hebt twee verpakkingen, een roller en een potje.

Neem het potje! ik had de roller gekocht want ik dacht "oh! das handig!" niet dus..:) het is een onding en heel lastig aan te brengen, gewoon lekker met een potje en een spateltje aan de gang gaan.

Je kunt er ook katoenen strips kopen, maar ik had hier een nog oud linnen laken wat ik in stukken heb geknipt.

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik scheer mijn benen,oksels,bikinilijn en intieme gedeelte met een mesje.
    wenkbrauwen epileer ik,en op mijn armen staan een paar blode haartjes,laat ik mooi zitten.

moet wel zeggen dat toen ik me vanmorgen probeerde van onder te scheren,het toch moeilijk werdt,mijn buik zit dusdanig in de weg;)....

11. fafa

fafa Niet meer actief

weet niet of het aan de cyberwereld ligt, maar ik vind die kaal-obsessie van tegenwoordig ook absurd hoor.

ik scheer alleen mn oksels en bikinilijn. En onderbenen (maar alleen omdat ik anders een gorilla ben :D Als ik daar zacht, blond, dun haar had zou ik dat ook niet doen)

mag het menselijk lichaam alsjeblieft weer een beetje zijn zoals de natuur het bedoeld heeft? ;)

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oksels: scheermesje
    Benen: scheermesje
    Bikinilijn: speciale bikinilijntrimmer

Verder scheer ik niet mijn armen, en dat zou ik jou ook niet aanraden. Als je ze eenmaal scheert dan komen ze in ergere mate terug. (Dikker en stugger) Waarom zou je dat uberhaubt scheren? Ik kan me voorstellen dat als ze zwaar donker behaard zijn dat je ze dan wel wilt scheren. Ik heb zelf goudblonde kleine (dons) haartjes op mijn armen en laat ze ook lekker zitten. Ik stoor me er niet aan.
    Mijn bovenbenen scheer ik trouwens niet, alleen mijn onderbenen. Vind het veel teveel werk, die bovenbenen.

13. namya

namya Niet meer actief

ik denk dat ik het volgende laat doen bij elysium

bikinilijn,oksels, benen en armen harsen .. mijn muts blijf ik wel gewoon scheren

heb ik nog een vraag, ik wil dit dus alles laten doen maar zal ik dit dan in het begin doen?? vraag ik me alleen of of je huid dan alle verwennerijen (sauna, scrubben, baden etc) daarna wel aankan of zou jij het na afloop doen en dan maar 1 hele dag behaard rondlopen daar??

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hmmm zou ze even opbellen daarover.... weet wel dat scrubben voor het harsen goed is...

Maar ja...kan me voosrtellen dat je daar niet behaard :D rond wilt lopen!

Lekker hoor...rrrttttssss alles weg!!!! :D

15. namya

namya Niet meer actief

glad als een visje ideaal bereikt :D

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik scheer : onderbenen, oksels en bikinigebied :p met scheermesje, meestal van venus embrace ( alleen snijd ik mezelf nog welleens grrrrrrrrrr)

Deel Deze Pagina