We zijn op zoek naar een jongens naam Die past bij milan Meisjes naam zijn we al uit Dit is ons rijtje tot nu toe in willekeurige volgorde Noud Roan Noah Joey Andere suggesties zijn welkom
Ik vind Roan veruit het leukst. Noah en Noud passen misschien beter bij Milan.. Joey vind ik het minst.
Ik vind Noah t mooiste (zo heet m'n oudste) en ook mooi bij Milan passen. Joey vind ik persoonlijk wat ordi, Roan niet zo bij Milan passen omdat t op dezelfde klank eindigd en Noud wel mooi op zich, maar vind 2 lettergrepen mooier bij Milan passen dan 1 lettergreep
Noud vind ik het leukst, en het beste bij Milan passen. Joey vind ik ordi, en Roan vind ik te veel lijken op Roan. Noah is gewoon niet mijn smaak, de klank is unisex en daar hou ik niet van.
Noah vind ik het mooist en past het best bij Milan. Het is wel een populaire naam en ik weet niet of je dat een minpunt vindt.
Ik vind Roan het leukst uit jouw rijtje. Alleen vind ik die minder bij Milan passen. Als je de combi mooi wil zou ik Noud kiezen...
Noud! Roan en Joey doen mij denken als typische kindjes uit een achterbuurt. Noah vind ik te vrouwelijk klinken.
Noud en Roan vind ik allebei leuk. Past allebei wel bij Milan Noah is te vrouwelijk, ik vind het een meisjesnaam (ook met h erin) Joey is een naam die over het algemeen voorkomt in achterstandswijken, En verkleinnamen (eindigend op y) zijn sowieso niet leuk, helemaal niet voor jongens, vind ik dan.
Thnx we hebben gelukkig nog genoeg tijd om er over na te denken maar poeh wat vind ik het deze keer moeilijke