We gaan bijna op vakantie, dus ik ben m'n ereader vast vol aan het gooien met leuke boeken. Ik heb sinds kort een kobo-plus abonnement en ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben. Ik lees de laatste tijd voor thrillers en chicklits, maar eigenlijk vind ik alles (behalve fantasy) leuk.
De serie van Frieda Klein (Nicci French). Dan ben je de hele vakantie zoet, ik kon er echt niet meer mee stoppen. De boeken hebben titels met de dagen van de week er in, ik weet alleen even niet meer of het op zondag of maandag start, de serie, dat zou je even op moeten zoeken.
Ik ben momenteel boeken aan het lezen van Simon Vuyk, over Nicky Verstappen en Marianne Vaatstra. Het boek over Anne Faber heb ik ook gelezen. Het is maar net of je er van houd en er op zit te wachten in je vakantie. Alvast een fijne vakantie gewenst!
Ik heb de laatste tijd veel boeken gelezen die gaan over mensen die emigreren. Bv kaaskoppen in Frankrijk van Ludique le Vert, of Italiaanse toestanden van Stef Smulders. Erg vermakelijk Verder heb ik er nu Mislukt van Iris Boter op gezet, Een liefde in Rome van Mark Lamprell, Pain au chocolat van Ellen de Vriend, Dubbel Zes van Daphne Deckers (erg leuk!!), Maud van Anne West, Die zomer in Italie van Sue Moorcroft,
Simone vd Vlugt Esther Verhoef Saskia Noort Linda van Rijn Suzanne Vermeer B.A. Paris (!) Baantjer Sophie Kinsella (vreselijk lachen, vooral de ‘oude’ boeken)
ontzettend! Mijn moeder die amper meer las deelt nu het abonnement met mij, en kan ook niet meer stoppen
Ik ben echt van de thrillers. Kan me niet erg genoeg zijn . Ik lees vooral James Patterson, Karen Rose, Karin Slaughter. Maar ben nu bezig met Cody Mcfayden. Heerlijk gruwelijk! B.A. Paris en Daniël Cole zijn ook een aanrader.
Karin Slaugher. Zij heeft echt goede boeken die ook lekker dik zijn Verder Jill Mansell, Sarah Morgen, Sophie Kinsella etc voor de chicklits. En de serie 'mijn man' van Jodi Ellen Malpas (zijn 4 boeken: Obsessie, Ontdekking, Overgave en Ontketend). Die zijn zo leuk! In een ruk uitgelezen
Ow wauw, superveel goede tips! Veel schrijvers ken ik al en heb ik ook al veel van gelezen, dus jullie zitten zeker in de goede hoek . Ik heb alles wat ik nog niet kende alvast op m'n ereader gezet. Ik ga denk ik beginnen met de Frieda-Klein serie, aangezien jullie er zo enthousiast over zijn . Maar eerst nog even de boeken van Julianne Hoffman uitlezen waar ik al aan begonnen was.