Narcose invloed op cyclus?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door xlinda, 23 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xlinda

xlinda Lid

7 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames! Ik weet niet echt of ik hier goed zit maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    21 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    Echter ben ik op 7 juni in het ziekenhuis onder narcose geweest voor een half uurtje. Nu is mijn vraag, kan het zo zijn dat je cyclus door de war kan komen door een narcose? Ik heb namelijk totaal nog geen symptomen van een aankomende ongesteldheid, wel moet ik erg vaak plassen en heb ik zichtbaar blauwe aderen over mijn borsten. Vanmorgen had ik een test waar je echt heel goed moest kijken voor een wazig streepje. Deze beschouw ik als negatief.

Mijn cyclus schommelt overigens tussen de 30 en 37 dagen. Ik zit vandaag op 35.

2. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Geen idee, maar ik lees even mee. Ben zelf op 5 juni ongesteld worden en op 8 juni ook een half uur onder narcose geweest, ik heb er niet bij stilgestaan dat de cyclus nu in de war zou kunnen zijn.

3. xlinda

xlinda Lid

7 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist het ook niet hoor, maar heb altijd voor mn nod al symptomen van een ongie. Dus ik dacht dat dat er misschien mee te maken kon hebben ;). Er is mij wel verteld dat de pil na de narcose niet meer veilig is voor de rest van de maand.
    Morgen voor zekerheid opnieuw testje doen. Aangezien die van vanmorgen niet heel duidelijk was. Wie weet is dat de oorzaak van het niet ongesteld worden :)

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Narcose kan zeker nog een hele poos effect hebben op je lichaam.

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ben vorig jaar onder narcose geweest ivm een laparoscopie. Maar niks aan de hand. Werd netjes 3 dagen zoals gepland ongesteld en kan die week meteen met iui beginnen.
    Hier geen invloed gehad!

6. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Narcose is een flinke aanslag op het lichaam en kan zeker de natuurlijke processen even helemaal ontregelen

7. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik weet niet of dit kan, maar bij mij was dit niet het geval.
    Curettage gehad onder narcose, 6 weken later ongesteld 9 weken later een licht positieve test wat uiteindelijk een knaltest werd.

8. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik ben anesthesiemedewerker in opleiding. Wat voor ingreep heb je gehad? (Je mag ook een pb sturen als je het niet zo openlijk op het forum neer wil zetten natuurlijk) Van de narcose opzich zal het waarschijnlijk niet komen, maar het herstellen van de ingreep kost je lichaam ook een hoop energie. De meeste mensen zeggen dan lang last te hebben van de narcose, dit is in de meeste gevallen dus niet zo. (Het is niet onmogelijk, ieder mens is anders)

Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag? :)

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier in de afgelopen 20 maanden 7 narcoses gehad en geen invloed op m'n cyclus.

Deel Deze Pagina