Als ik uit de meisjesnamen zou moeten kiezen kies ik voor Isabeau, want Elorin doet mij te mannelijk aan (woon in spanje). Voor een jongen vind ik Valentijn/Valentín, altijd een prachtige naam maar weet niet of ik deze wel echt vind passen bij de namen van je andere kindjes. Vind Rubin ook wel een naam die in je rijtje zou kunnen passen.
Ik vind Elorin wel leuk eigenlijk. Heeft een lieve klank en komt weinig voor. Voor een jongetje vind ik Tobias trouwens wel heel leuk!
Olivier is nms en al vergeven binnen de familie Ben blij te lezen dat beide namen in de smaak vallen dat wordt nog lastig kiezen!! Nou ja beter dat dan maanden stressen dat je niks kunt vinden Tobias gaat em waarschijnlijk ook worden ( ongelofelijk dat we er al uit zijn haha
En voor een meisje wordt het of E.lorin of I.sabeau. Welke vd twee ook de eerste naam wordt, de ander zal als tweede/derde naam gebruikt worden. Nu hebben al mijn kids drie namen dus deze ook. De zoektocht continues
Heee Vintage Rose Ik zie nu pas je topic hier! Wauw, wat een mooie namen Isabeau en Elorin. Ik hou er wel van! De volgende is gedoemd om een meisje te worden! En anders is Tobias ook een mooie naam, ook een favoriet hier in huis!
@tralala yup hier was ik ook al te vinden gezien het namendrama de vorige keer kan ik niet vroeg genoeg zijn
Tobias heel erg mooi. Niet meer twijfelen Je meisjesnamen vind ik beide niet mooi. Amelie zou er mooi bij passen maar is al vergeven las ik. Suggestie van Michelle - Elora past ook mooi.
@Salapio, Elora en Enora zijn afgekeurd door ml. Hij heeft ook weinig met de naam Elorin dus ik denk dat het hier toch Isabeau wordt of ik moet nog iets heel anders tegenkomen. Tobias verandert niet meer denk ik, jaren zoeken naar een jongensnaam en dan toch een klik hebben met deze naam...ik ben opgelucht
@Miscalculated Ook afgekeurd en ik vind em zelf wel mooi als 2e of 3e naam maar te lang voor een eerste naam.