Ik wil vandaag een goede zelfbruiner bestellen. Ik heb zelf slechte ervaring met de zelfbruiners van drogisterijen dus ik zoek een goede high end zelfbruiner. Vorig jaar heb ik die van Estee Lauder (bronze goddess) gebruikt en die was eigenlijk gewoon hartstikke goed. Ik las laatst hier op het forum ook goede ervaringen over die van Dior dus dat is ook een goede optie. Welke zelfbruiners vinden jullie goed? Ik moet iig vrijdag mooi bruin zijn want dan ga ik uit en doe ik een rokje en shirtje met open rug aan
Inderdaad de bronze godess en anders de lijn van Lancaster Die laatste heeft nog de keus uit light, medium en dark en pakt ook mooi bruin uit en niet oranje
niet echt high end maar echt mijn favo zelfbruiner ever: https://captaintan.nl/zelfbruiner/dark/st-moriz-tanning-mousse-dark/ en dan vooral de dark versie, ik zie eruit alsof ik op vakantie ben geweest en als ik vertel dat het zelfbruiner is zijn mensen echt heel verbaasd. ziet er echt natuurlijk uit ook al ben ik veel bruiner dan normaal. wel met de tanning mitt aanbrengen! die van clinique vind ik ook fijn maar deze wint het sowieso!
Thanks voor de tips! Heeft iemand ook ervaring met de Collistar body legs magic drops? Ik lees hele postieve dingen over de magic drops voor het gezicht maar kan over die voor het lichaam niet zoveel vinden...
nee die voor het lichaam kon ik ook bijna niks over vinden, was ook benieuwd.. die voor gezicht ga ik ook aanschaffen. fijn dat je het door je dagelijkse verzorging kunt mengen.
Dit klinkt wel goed eigenlijk! Ik ken het helemaal niet en vertrouw goedkope zelfbruiners vaak bij voorbaat al niet Ik ben echt heel wit, melkflessenwit Is dark dan niet te donker en kan ik beter voor medium gaan? Gebruik jij de mousse of de lotion?
ik ben redelijk wit, en dark is niet te donker voor mij, of tenminste dat vind ik niet maar je kan natuurlijk medium proberen, weet alleen niet of het qua tint scheelt. (de dark heeft een groene ondertoon waardoor je totaal niet oranje wordt, weer niet of de medium dat ook heeft) en ik gebruik de mousse! st tropez is ook heel vergelijkbaar maar dan duurder, dar zijn ook heel veel goede reviews over! heb ik alleen nog niet gebruikt aangezien de st moritz zo goed bevalt
oh en niet geheel onbelangrijk; hij was een beetje te donker uitgepakt bij mn oksels en dat scrubte heel makkelijk weg! maar de kleur zelf blijft makkelijk 5/7 dagen zitten als je er goed voor zorgt
Ik heb die van loreal paris. Erg fijn en hij is best donker als je hem opsmeert, dus kun je goed zien hoe je smeert en dus niet gaat vlekken.
Ja ik, ben erg tevreden heb voor het gezicht het hele jaar door en binnenkort begin ik weer met de benen, heerlijk spul! Is nu in de korting bij Douglas' volgens mij!
Alle zelfbruiners zijn nu bij Douglas idd met 20% korting Ik denk dat ik nu die St. Moriz ga proberen, maar dan wel de lotion want ik heb een enorm droge huid...
Ik heb de magic drops voor het gezicht, erg mooi! En heb daarnet de St Morez besteld, met aanbrengding. Wel Medium, in ben aardig donker van mezelf, maar ik wil eerst die proberen. En als het bevalt, dan de dark. Ben benieuwd! Hoop het dinsdag binnen te hebben, dan kan ik smeren
ik hoop dat je de medium ziet dan op jouw huid! ben benieuwd wat jullie ervan vinden @chiggy heb je de lotion besteld? ben benieuwd hoe die is, heb alleen de mousse gebruikt
Hoe zit het dan met die tanning mitt? Gezien je handen zelf helemaal wit blijven? Lijkt me wel raar eruit zien of niet? En je moet dus altijd een zelfbruiner apart voor je gezicht erbij kopen? Ben wel benieuwd chiggy hoe hij bevalt!
Ik kon het niet laten, ook de mousse besteld haha. Heb nu loreal sublime bronze voor mijn gezicht, maar daar durf ik mijn lichaam niet mee te doen hoor. Mijn gezicht loopt altijd wat achter qua kleur in vergelijking tot mijn lichaam.
nee de bovenkant van je handen doe je ook natuurlijk die tanning mitt zorgt er alleen voor dat je alles zo egaal mogelijk uitsmeerd en dat je handpalmen wit blijven en niet superdonker worden. de bovenkant van je handen kan je het beste doen zonder extra product op de mitt te doen, dus wat er nog overgebleven is. en dan je hand in de vorm van een klauw houden zodat je bij alle randjes kan. en nee je hoeft niet perse een bruiner voor je gezicht te kopen, alleen zit in die voor het lichaam vaak veel parfum of andere ingrediënten waar mensen op kunnen reageren. ik kan persoonlijk alle zelfbruiners gewoon op mn gezicht smeren. alleen zijn die voor je lichaam altijd sterker dan die voor het gezicht, de voor het gezicht doen het wat geleidelijker en dan krijg je minder snel vlekken in je haarlijn enzo zo heel verhaal
zal je net zien dat hij uitverkocht is als ik een nieuwe fles nodig heb noooo gelukkig heb ik al een reserve staan
Ja ik heb de lotion besteld, omdat mijn huid zo droog is en ik las dat deze dan beter is... Ook van de lotion kwam ik allemaal positieve berichten tegen dus ik kan niet wachten om het uit te proberen dinsdag