Haha blijzwanger! Dankjewel voor de uitleg, eigenlijk heel handig wat je zegt dat je de onderkant van die tanning mitt gebruikt op het einde voor de boven kant van de handen! Moet je wel eerst de handschoenen uit doen he? Want je handen zijn denk ik helemaal bedenkt als je die mitt aan hebt? Ik wil het ook eens proberen! Nu heb ik zulke witte melk flessen. Ik snap het, betreft tanning voor je gezicht. Ik zou denk ik wel een aparte inderdaad kopen, op die site die je gaf, weet jij een goede voor je gezicht?
Chanel Soleil Identité, 33 EUR voor een tube van 50 ml. Mooi resultaat, stinkt niet en je krijgt er een mooie bruine kleur van.
ja ik doe het gewoon met 1 mitt, en daaronder nog handschoentjes voor de zekerheid. en die mitt wissel ik gewoon van hand om bij alle plekken op mn lichaam te komen. dan aan het einde trek ik mn handschoentjes uit en doe ik mn handen 1 voor 1 nee op die site weet ik t niet, maar als je googled vind je overal wel reviews van
ben benieuwd! ze sturen het snel op, en helemaal ingepakt in panterprint en er stond op mn factuur zelfs een handsgeschreven berichtje, vond ik wel een leuke touch hahah
Ja ik heb het binnen, idd verpakt in panterprint én met handgeschreven briefje, echt leuk Ik ga het vanavond uitproberen!
ok gelukkig! ben heel benieuwd! kijk, zo bruin wordt ik van de dark (mn benen lijken bruiner maar in werkelijkheid is alles 1 kleur) (oh en let niet op mn benen, net barbell squats gedaan met de nieuwe barbell van mn vriend, dan zijn ze ineens een stuk breder )
Ja toch? ik krijg ook echt de opmerking van "heb je lekker in de tuin gelegen?" niet "heey oempa loempa" (dat heb ik wel is gehad met een l'oreal zelfbruiner )
Je bent echt wel mooi bruin blijzwanger! Hier ook slechte ervaringen met de zelfbruiners van L'oreal... dat was de reden dat ik drogisterij zelfbruiners afgezworen had
Hahahaha Ik had dat ook van de l 'oreal zelfbruiner! Werd er oranje van. Heb er ook 1 van lancaster gebruikt. Maar had de verpakking niet bewaard en wist dus niet meer welke ik nou had! Was ook wel heel mooi en met glittertjes er in. Leuk voor in de zomer! Die van Dove vind ik ook nog wel ok... al moet je wel vaak smeren om een beetje kleur te zien. Maar ook hier de St. Moriz besteld. Ben enorm benieuwd.
Mijn hoofd doe ik niet, die is al mooi bruin door de magic drops. Nou heb het er op zitten. Op mijn onderbenen leek he niet goed uit te smeren, het klonterde een beetje samen. Ondanks dat ik geen droge huid heb. Dat heb ik uiteindelijk weg gekregen met de blote hand. Ben benieuwd hoe dat er morgen uit ziet.... Verder trekt het redelijk snel in, en stinkt het niet. Zit nu op de bank in mijn losse huiskloffie en de binnenkant van mijn ellebogen en oksels plakken nog wel wat. Hoop dat dat geen strepen oplevert.
Dat had ik ook, dat het n beetje klonterde! Ben ook heel benieuwd hoe het er morgen na het douchen uitziet. Heb m'n gezicht trouwens wel gedaan met die mitt, ging prima.
Ooww gawddd hier ook gedaan😂 ik ben me een partij bruin hahahaha. Ik hoop dat ik hier morgenochtend bij daglicht nog steeds blij mee zal zijn......