@Doubled je spoelt de guide color nog weg (de bruine kleur die je al meteen ziet) dus dan is het wel iets minder extreem als het goed is @chiggy ohnee echt? dat heb ik nog niet gehad, wel op mn pyama maar dat was je er makkelijk uit. ben benieuwd!
Ik ben wel mooi bruin geworden, mooi subtiel bruin kleurtje. En totaaaaal geen vlekken of strepen ofzo dus helemaal top Ga het vanavond wel nog een keer doen om de kleur wat donkerder te krijgen want vind het nu nog niet bruin genoeg... Maar het is al een hele verbetering tov m'n melkflessen van gister
Vind het toch knap dat jullie het streeploos kunnen..of is dat echt het verschil tussen deze en de drogiszelfbruiners..want daarmee krijg ik het echt niet voor elkaar
Ik gebruik het afentoe ook als ik voor speciale momenten ff bruin moet zijn, maar welke delen smeren jullie in dan? Ik doe echt alles. Gezicht hals borst buik armen rug benen etc. Wil geen duopenotti zijn En ala jullie je rug doen kunnen julloe dat zelf? Ik moet vriendlief vragen maar zou het liever zelf doen hij haat het. @tuc ik heb gewoon loreal paris vlekt ook niet.
Door jullie enthousiasme heb ik net ook maar een bestelling gedaan. Goede reclame van je blijzwanger, ik zou korting vragen en naar dit forum verwijzen haha.
Ik doe m'n eigen rug, wel beetje onhandig maar ik ben alleen dus geen vent die 't voor me kan doen Het lukt wel hoor! Ik doe ook alles hoor... wil idd geen duo penotti zijn. Tuc, ik denk dat hier vooral de mitt het verschil maakt... want dure zelfbruiners vlekken ook wel wat zonder mitt is mijn ervaring. Blijzwanger heeft idd goede reclame gemaakt voor captain tan haha
Wat een positieve verhalen. Toen ik 10 jaar terug in Ierland woonde ontdekte ik dat spul net, maar ohhh wat stonk het en werd ik er oranje van . Daarna eigenlijk nooit meer geprobeerd, maar tijd om dat weer eens te veranderen.. Vooral die drops van Collistar en de St. Moritz lijken me relaxt als ik dit allemaal zo lees. Chiggy, jij had die St. Moritz op je gezicht aangebracht. Vind je het resultaat nu vergelijkbaar met de drops van Collistar? Of kun je al een voorkeur uitspreken op basis van het eerste resultaat? En je gaf aan dat je toch nog een tweede laag medium gaat aanbrengen. Is dat omdat je echt een donkere tint wil voor je avond of omdat je ook echt graag nog een tintje bruiner wil worden dan het eerste resultaat? Dus eigenlijk meer de vraag of je de volgende keer dan weer voor medium zou gaan of toch voor dark? Blijzwanger, mag ik vragen hoe lang jij gemiddeld doet met zo'n flesje van St. Moritz? Ik ben benieuwd .
Ik heb de drops van Collistar niet dus ik kan niet vergelijken. Maar het resultaat op m'n gezicht is mooi en ik heb nu weinig zin om nog veel geld uit te geven aan die collistar drops Mijn ervaring met zelfbruiners is sowieso wel dat ik het een paar x aanbreng voor ik echt tevreden ben over de kleur, dat had ik hiervoor met die van Estée Lauder ook. Ik ben wel tevreden verder, en zou gewoon weer de medium kiezen maar ik ben dan ook echt heel bleek... Als je dat niet bent zou ik wel voor dark gaan.
Ben helemaal enthousiast geworden door jullie goede verhalen! Heb hem ook besteld. Had me er eigenlijk al bij neer gelegd dat mensen denken dat mijn man zonder mij op vakantie is geweest, maar wie weet is er nog hoop voor mij!
Even snel een foto gemaakt bij mijn ouders thuis haha. Ben niet zo heel vele bruiner geworden maar wel mooier bruin. Collistar drops vind ik toch meer goudbruin.
Ik heb altijd Collistar gebruikt, de druppels. Werkelijk goed spul, erg mooi en natuurlijk! Alleen wel duur, rond de 30,- Maar absoluut de moeite waard! ps... ik heb niet alles gelezen, dus is mijn reactie misschien overbodig
Woops, verkeerd gelezen dus. Maar dankjewel voor je reactie . Ik ben zelf ook een redelijke melkbus, dus ik denk dat ik sowieso ook voor medium zou moeten gaan. Het WK mag dan in aantocht zijn, iets kan al snel te veel van het goede zijn bij mij . Aszz, ben jij positiever over de drops? Omdat je aangeeft dat die toch een meer goudbruin effect heeft?