Nou ik ben zelf wat meer geel/goud bruin van nature. De drops komen dichter bij het natuurlijke effect dan de St. Moriz. Maar het scheelt allemaal niet zoveel hoor. Ik vind het gewoon prettiger om het door de dagcreme heen te doen dan bruiningscreme op mijn gezicht te smeren. Mijn huid reageert daar ook niet zo fijn op.
whaha ja ik verwacht nu eigenlijk wel een paar flessen gratis @ weet niet meer wie het vroeg; ik weet nog niet hoe lang ik met een fles doe. heb m nog niet opgemaakt. heb me nu 3x helemaal ingesmeerd en hij voelt nog goed vol. (ik gebruik de mousse)
Mooi dat de fles zo lang mee gaat. Op basis van wat jij net zei Aszz, ga ik toch eerst de drops proberen. Met name het mixen met dagcreme lijkt me erg fijn. Ik gebruik Louis Widmer crème en daarmee is mijn huid altijd op z'n mooist, zodra ik er andere spullen op ga smeren wordt hij toch al snel minder fijn. Thanks voor de antwoorden allemaal .
Ik lees even mee. We gaan over een paar weken een weekje weg maar ik heb afgelopen zaterdag een tattoo laten zetten en aanstaande maandag nog een en dan mag je niet onder de zonnebank. En aangezien ik nog niet helemaal tevreden ben over mijn lichaam na de bevalling en alles mooier is met een tintje haha....heeft er iemand ook ervaring met een spraytan?
Ik heb deze vanochtend bij de Primark gekocht. Zie de review (niet van mij hoor) Primark – Sunkissed Tanning Mousse |
Bij mij bleef spraytan maar anderhalve dag zitten. Vond het zonde van mijn geld. Als je voor 1 avond goed bruin wil zijn is het wel heel mooi.
Erg tevreden over de tan van Primark! volgens mij is ie precies hetzelfde als st moriz. dezelfde olijfkleurige ondertoon. Dus helemaal niet oranje (thank god) Bekijk bijlage 396543
Nou, die ziet er zeker ook goed uit. Jammer dat er geen primark in de buurt zit, bestellen is dan toch makkelijker. Ik denk dat ik ook die ene ga bestellen die in het begin van het topic stond. Ik denk wel dat ik voor de medium ga. Kan ik altijd nog donkerder..
Ik ben na 2 x smeren echt mooi bruin! M'n collega zei ook dat het heel mooi natuurlijk bruin is, zij vroeg ook al wat ik gebruik haha
ik werd ook aangesproken over mn kleurtje in de douglas door een verkoopster ik ben echt in love.. ik kan ook meteen allemaal kleren (kleuren) aan die ik eerst echt niet kon hebben! heb trouwens een lief berichtje gehad van de eigenaresse van captain tan. leuk
wat lief zeg! Ja fijn is dat he... ik gebruik pas een jaar of 2 zelfbruiner er daarvoor wilde ik nooit korte jurkjes enzo aan omdat ik zoooo wit ben... En sommige dingen staan gewoon niet zo mooi als je heel bleek bent. Wou echt dat ik het eerder was gaan gebruiken.
Jij had toch de medium genomen he chiggy? Ik wil hem ook gaan kopen! Twijfel nog over de dark of de medium. Mijn benen zijn ook heel wit namelijk! Gebruik je het trouwens ook voor je gezicht? Of heb je daar iets anders voor?
Das nog eens leuk he !! En heel lief van die eigenaresse. Was dat omdat je zo enthousiast hier over schreef