Oh! Hihi oke Vlekt ie niet in je gezicht? Op je armen ziet het er heel mooi natuurlijk uit! Ben je tevreden over de medium of had je liever de dark genomen?
Nee hij vlekt helemaal niet, ook bij de haargrens zie je niks.. Echt superfijn! Ik ben tevreden met de kleur hoor, had niet liever dark gehad. Denk dat dat voor mij echt te donker zou zijn.
Dat is echt fijn om te horen! Had je die tan op je gezicht ook met de tanning mitt aan gebracht? Maak je nog een foto als je hem voor de 2e keer gesmeerd hebt? Ben erg benieuwd! Maar vind hem nu al mooi
Ja ook met de mitt Ik kan nu geen foto maken want ik zit op m'n werk Zal kijken of er straks nog genoeg daglicht binnen is als ik thuis ben!
Heb het vanavond ook voor de tweede keer gebruikt. Morgenvroeg weer even afspoelen. Durf het niet voor mijn gezicht te gebruiken, omdat die nogal snel reageert. En ja je kan gewoon in de zin zitten, maar lekker spf30 blijven gebruiken!
Thnx voor de tip Blijzwanger! Hier ook al een tijdje op zoek naar een goede zelfbruiner. Heb ook de mousse besteld van St. Moriz dus ben benieuwd!
Ah dat zei je ja. Is medium te licht voor je ? Maar misschien als je vaker achter elkaar smeert een paar dagen, dat ie dan alsnog wat donkerder uitpakt?
you're welcome ik zon en zwem gewoon met zelfbruiner op, wel insmeren idd want het beschermt niet tegen de zon. qua zwemmen in chloorwater heb ik geen verschil gemerkt.. dus het "bleekt" er ook niet vanaf ofzo ik smeer me wel elke dag in met bodylotion en ook na het zwemmen.. dan blijft je kleurtje langer mooi!
ik gebruik het vooral in de lente/zomer constant.. verder met speciale gelegenheden. ik moet ongv om de week smeren valt dus mee. (ken ook mensen die om de dag smeren maar die zijn poepiebruin, maar dat ziet er nog niet eens echt fake uit ofzo)
whaha zolang het beheer maar niet denkt dat ik verbonden met de webshop want dat is echt niet zo maar leukk, heel zp lekker bruin deze zomer
Interessant topic, ik heb PLE. Twee vraagjes: Kan je dit gebruiken bij een gevoelige huid? Wat doet het product op littekens?
Ik zie echt niet wat jullie bedoelen met de titel? Beatissimam ik heb n gevoelige huid en dit gaat goed. Ik heb niet echt noemenswaardige littekens dus wat het daarop doet weet ik niet.
hmm ik heb het opgezocht, en het ligt aan de "versheid" en het type littekens. sommige worden wel bedekt en op sommige heeft het nauwelijks effect. zelfbruiner kleurt de dode huidlaag en verse littekens hebben een gladder/ander oppervlak dan normale huid.