M'n benen. Het lijkt wat oranje, naar dat is het licht hier. Prima zo n 2 keer. Moet ook niet bruiner hoor.
Ik moet nog gaan smeren, zal vd week worden denk ik.. hoopte nog op wat natuurlijke zon maar die lijkt er voorlopig ff niet te zijn..
Ik ben vergeten foto's te maken! Vind het wel lastig opbrengen hoor met de mitt. Krijg daar juist wat kleur verschil van helaas. Ik heb de lotion. Wel vind ik de kleur heel erg mooi! Inderdaad helemaal niet oranje!! Over littekens en droge plekken gesproken... ik heb op mijn voet een hele droge plek en die plek is donkerder dan de rest. Al had ik die hiervoor wel eerst ingesmeerd met een hydraterende creme.
Let niet op mijn charmante korte broek. Jat tegenwoordig mijn partner zijn kleding ivm de dikke buik.
Had het ook besteld vorige week maar nog niet gebruikt. Elke keer geen zin om het te doen of mezelf er geen tijd voor geven en ach het is toch geen korte broekenweer komende week dus vind het best hahaha. En de rest van mijn lijf is al bruin door afgelopen dagen maar die onderbenen worden niet zo snel bruin heel irritant is dat want de rest van mijn lijf dus wel. Ik heb trouwens de dark genomen.
Yep, k heb m ook genomen. Captain tan doet goede zaken zo heb de medium genomen en nu een keer gesmeerd, ziet er al goed uit! Hoe doen jullie t met je handen/voeten en dan vooral rondom je nagels? Krijg daar altijd zo'n lelijke rand..