Wat zijn er toch veel namen, kan bijna niet kiezen.. Het is nog heel pril, maar toch. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. Meisje: - Thirza - Mirre/Myrthe - Fardau Jongen: - Jorrit - Jurre - Thijs Dit vind ik wel leuke namen. Als jullie nog suggesties hebben? - Nederlands/Fries klinkende namen - Meer dan 1 lettergreep, geen S als begin letter.
Mare vind ik ook erg mooi (hoor je hier steeds vaker). Uit jouw rijtje vind ik Myrthe en Thijs het leukst (Jurre trouwens ook wel...)!
Wat vind je van Merle? En dat je nog maar net in verwachting bent geeft niks! Ik ben vandaag 7 weken en heb morgen m'n eerste echo bij de gynaecoloog. Kei spannend! Het is toch heel leuk om met de namen bezig te zijn! Ik ben ook al volop aan het bedenken...
Mirre natuuuuuurlijk . Ook leuk: Imme, Mila, Fenne, Jente. Voor een jongen vind ik Jurre erg leuk. En Melle ook trouwens.
Meisjesnaam ben ik al uit de eerste naam, 2e naam moet nog bedacht worden. Maar dat gaat iets met familieleden worden. Suggesties voor jongens nog steeds welkom! xx C.