Als ik het zo zie staan denk ik ineens aan Miep, haha! Maar het moet wel een naam met 2 lettergrepen zijn omdat de roepnaam ook al kort is.
Bibi? En ik vind Amber Mila ook leuk hoor... Over een combinatie van Lamberta en Wilhelmina moet ik nog even nadenken... Kword even geblokkeerd door Amber... hihih
Bibi is ook wel leuk ja, mijn man vind het alleen niks... Amber Mila vind ik ook erg leuk klinken alleen komt er dan nog de roepnaam voor en dan vind ik het zo'n mond vol... Ik weet het niet meer, misschien toch maar 1 naam...
Op zich stoort het denk ik niet hoor... 3 namen.. Het is denk ik ook welke 3 namen.. Past het bij elkaar... 3 verschrikkelijk lange namen achter elkaar is denk ik ook teveel... maar dat zijn relatief korte namen... Stoort mij niet... Wat vindt je man van Amber Mila dan?
Hij vind het wel leuk, maar als het aan hem ligt wordt het toch gewoon 1 naam. Gelukkig hebben we nog even...
Onze dochter is ook naar willemina vernoemd, na lang twijfelen is het hier Amina geworden, zo lijkt het er toch nog op, niet teveel verdraaid en ook niet zo ouderwets. En het gaat om de gedachte erachter toch? Wij hebben ook lang getwijfeld om gewoon willemina te doen, maar dat vond ik gewoon niet zo mooi. Onze 2e keus was Alina , en 3e was Melina .succes in ieder geval, en laat even weten wat het is geworden!
Oh ja Mila vonden wij ook meteen leuk, maar dat stond niet mooi bij de 1e naam Daimy . Heb je 2 x die mie klank achter elkaar zegmaar. Anders had die ook zeker een kans gemaakt!
Onze dochter heet Senna Willemijn. Vernoemd naar mijn moeder (Willy) officieel Wilhelmina. Vind het een mooie naam. Gr. Dolfijn
Gewoon 3 namen geven. 1e roepnaam en dan Amber Mila, ik vind het prachtig. Wij hebben het ook zo gedaan, de 1e naam ook roepnaam.
Ja, 3 namen, waarom niet? Sverre heet ook Sverre Cornelis Petrus. Omdat hij een heel korte achternaam heeft (nee, niet die! ) vond ik het mooi als hij meerdere initialen zou hebben. En vernoemd naar de opa's, dus. Ik heb nog even aan Sverre Corneel Peter gedacht, maar dat vond ik zo gemaakt.