Dino's, dino's en nog eens dino's. En dan vooral de gemene dino's (volgens de officiële Platvoet-terminologie hier in huis aangeduid als 'ruigtanden' ). Mijn zoontje heeft het als hij 's ochtends op staat als eerste over ruigtanden, speelt de hele dag met zijn Dino's, heeft ze naast hem staan tijdens het eten, en wil 's avonds voorgelezen worden uit de Gigantosaurus of tyrannosaurus Drup. Op het moment is echt alles ondergeschikt aan dino's. Is een fase, hoop ik maar
wahaa EdN leuk hoor dat de dino-boeken zo'n succes zijn! Hier draait ook alles om dino's maar mijn zoontje is iets ouder en heeft zich al de officiele benamingen eigen gemaakt.. pterodactylus en ankylosaurus enzo en o wee als we iets verkeerd zeggen... Dus de fase kan nog wel even aanhouden
Ik zou het nog niet echt hobby's willen noemen, maar goed: Met de autootjes spelen, met duplo spelen, mama helpen (lees: gruwelijk in de weg lopen ) met koken en poetsen, buiten spelen in een speeltuin(tje), met loopfiets van heuveltjes rijden, knuffelen, boekjes lezen, iPad spelen / televisie kijken / wii play / racespel op ps3 (dit allemaal met mate, dus blijft ook mateloos populair)
Jaaaa, waren geweldige tips, ze komen me mijn keel uit inmiddels, maar hij vindt ze nog steeds geweldig. Hier trouwens naast de ruigtanden ook de officiële benamingen, want die staan achterin de Gigantosaurus . Je lacht je rot als je zo'n humpie van nog geen 3 in zijn spel 'ga weg jij, parasaurolophus!' hoort zeggen. Maar voorlopig zijn we er dus nog niet vanaf begrijp ik Ben jij overigens al eens in dierenpark Amersfoort geweest, in het dinopark? Was hier deze week een doorslaand succes.
Oudste speelt golf en houdt ook van fietsen en zwemmen en buitenspelen. Boeken lezen en zelf lezen vind hij ook leuk. Jongste: met de loopfiets fietsen, boekjes lezen, filmpjes op de Ipad kijken, buitenspelen, zwemmen.
Boekjes lezen. spelen met grote houten planken/blokken. Mijn spinnewiel (en andere dingen) in de knoop leggen. Peuterzwemmen Praten, veel praten. 'S ochtends hardlopen met mama in het park(hij op de loopfiets, ik erachteraan)
@EdN Amersfoort staat bij ons nog op het verlanglijstje! Eerst maar naar Living Dinosaurs, dat is dichterbij voor ons. Het Dino-museum in Boxtel was jij ook geweest he? Dat was ook zo'n succes hier! En we gaan op vakantie in Denemarken langs een paar afgravingen waar je zelf fossielen kunt zoeken.. lijkt me ook gaaf!
Mijn dochter heeft als hobby zingen die zingt serieus de hele dag. Van zakdoekje leggen tot Just give me a reason Daarnaast buiten spelen op de trampoline. Voetballen en zwemmen Ze is 2,5
Hier een dochter van bijna 2,5. Lessen doen we nog niet. Binnenkort gaat ze 1 dagdeel beginnen op de peuterspeelzaal. Daar verwacht ik van dat ze het geweldig gaat vinden. Haar hobby's : kleien, buiten spelen, mama helpen, prinsessen, boekjes lezen, zwemmen/ douchen en knutselen Ehm.... eigenlijk nog niet veel ontdekt wat ze niet leuk vind. hahaha
Dat klinkt erg leuk. Boxtel staat bij ons in de planning als we volgende maand een weekje in de buurt van Eindhoven zitten.