Babykamer weggesmeten geld?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door GeoLilly, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Hoi meiden

Manlief en ik zijn stilletjesaan aan het nadenken over een babykamertje.

We zijn van plan om de eerste (6?) maanden een bedje (zo'n bedje dat je later kan omvormen tot een box) in onze slaapkamer te zetten zodat de baby bij ons is. Handig voor borstvoeding enz.

Nu vroeg ik me af of een babykamertje dan geen weggesmeten geld is?
    Bvb. een commode met verschoningstafel lijkt ons een beetje onnodig want we zien onszelf niet steeds naar boven gaan om een pampertje te verversen.

Of ben ik daar helemaal mis in? Ik heb namelijk geen ervaring dus misschien denk ik wel te simplistisch.:(

Graag jullie meningen en tips! :)

2. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het fijne van een kamertje is dat je alles bij de hand hebt. Luiers, luierzalf, kleertjes... vooral in de ochtenden lijkt mij dit erg handig hoor, om alles op één plek te hebben. De baby ligt dan op de verschoontafel en dan is alles binnen handbereik hebben erg makkelijk.

Maar ik ken jullie huis niet, willen jullie dit liever beneden doen? Of op jullie eigen kamer?

3. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Bedankt voor je reactie Fleedwood!
    We hebben een grote badkamer, dus we zouden daar het verschonen en aankleden doen.

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland