Hallo, Welke hoestdrank voor vastzittende hoest (slijmoplosser) gebruiken jullie en werkt het beste? Bedoeld voor volwassenen. 1. Fluimucil 2. Natterman 3. Bisolvon Groetjes, Hanna
Geen van alle Ik gebruik Dampo, voor mezelf èn voor de kinderen. Na meerdere uitgeprobeerd te hebben in voorgaande jaren, doet deze het meest zijn werk
Natterman! Ik kan mezelf inmddels wel een kenner noemen. Tijdens de laatste dagen van mijn zwangerschap was ik hondsberoerd en heb alle mogelijke siroopjes geprobeerd. Natterman was de enige die hielp en ook nog eens erg snel!
Geen van alle ervaring mee, ik gebruik drop siroop eigen merk van de DA. En anders gewoon hoestdrankjes eigen merk.
broomhexine!!! supermiddel, ik haal of gewone broomhexine bij de apotheek of pilletjes bij de etos en het helpt echt super goed om het slijm los te maken en op te lossen!!
Bisolvon! Meestal werkt het al binnen een paar uur en slaapt ze snel weer een stuk rustiger, zonder urenlange hoestbuien. Ze heeft wel vaak best een lange nasleep van hoesten en dan vind ik t soms lastig wanneer en of ik al kan afbouwen/stoppen.
Ik ben drogiste en 10 jaar terug leerde wij de volgorde van ABC wat betreft hoestdrank. A= Acetylsysteine (fluimicil) B= Broomhexedine (bisolvon) C= Carbocisteïne zit in de natterman en deze is het "sterkst"slijmoplossend. Daarna komt de bisolvon en dan de fluimicil qua sterkte. Ik zou dus voor de natterman Mucodyne gaan!
Hé! Bedankt! Inmiddels is het hoesten al voorbij en hebben wij eerst Fluimicil gebruikt en daarna Bisolvon. Een volgende keer ga ik dus de Natterman doen!!