giga productie dip! help

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MaMa, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Meiden alerter excuus ik tip op m'n telefoon zit midden in de zoveelste voeding vandaag een er komt weer zowat nuks uit :(
    Ff kort vooraf : 4 werken geleden weer gaan werken kijven ging zoals altijd prima zo 150ml opbrengst per borst .. Gehad heb ik een fles weigeraar gaat steeds beter maar meer als 250 totaal bij de oppas drinkt hij niet, in 9 uur.
    Ik had altijd over productie e.v. Toen.. Werd ik ongesteld.. Stond zowat droog heel veel kolven kwam weer een beetje terug gooi daar nog wat werkstress bij een de productie is zo goed als weg
    Heb al fenegriek capsules en thee gehaald kolf elke 2 uur beide borsten maar opbrengst van vandaag is een schrale 200ml.. Niet genoeg in mee te geven terwijl gij al te weinig drinkt
    Avonds krijgt hij voor het slapen gaan en flesje kv nadat hij bij mij heeft gedronken maar er komt niks uit het is helemaal op :( wat moet ik doen?? Ik wel bof niet stoppen maar hij begint al af te vallen en groeide al slecht door weinig drinken bij de oppas maar hij kan het nu in de avond ook niet meer aanvullen..
    Ook geprobeerd kv met rijdtebloemn te mengen zowat ik het meer binnen kan scheppen wanneer hij niet uit de fles drinkt
    Hoe krijg ik er genoeg in als hij adres weigert behalve mij en ik droog sta ben wanhopig

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zo'n productiedip hebt.
    Heb je al een LK geraadpleegd?

Heb zelf ook een behoorlijke productiedip gehad en wat bij mij heeft geholpen, is 't volgende, maar weet niet of dat voor jou haalbaar is, omdat je ook buitenshuis werkt:
    -kindje heel veel bij mij dragen
    -bv thee
    -voortdurend aanleggen
    -alle stress vermijden (maar dat gaat soms natuurlijk moeilijk)
    -'s nachts heel vaak aanleggen ('s nachts is je productie 't hoogste, is mij verteld)

Bij mij heeft 't na een week ofzo echt heel goed resultaat gehad, maar nogmaals, ik heb makkelijk praten, ben de hele dag beschikbaar en thuis.

Ik hoop voor je, dat je vlug een oplossing vindt!

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Hopefulltimes dankje voor je reactie helaas zijn nacht voedingen hier een feit ik hoop dat het inderdaad wat te weeg bent als hij de hele dag te weinig binnen kruigt dan kan hij natuurlijk niet lekker slapen
    Ik draag hen in de doek vanaf daar ik thuis kom boven toe uit zodat hij eten kan pakken wanneer hij wil lastig inderdaad dat ik moet werken..

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Bij mij is rust nemen hetgene wat helpt.
    Zorg dat je dit weekend zo min mogelijk op het programma hebt. Installeer je op de bank of in bed met je kindje en leg hem zo vaak mogelijk aan. Ga er niet over piekeren of stressen, dat bevorderd de productie niet.

Rond de 4 maanden is een beruchte periode maar, het komt zeker goed hoor!

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Jas ik zou eigenlijk rust moeten nemen line maar goed staat weer van alles gepland door familie dit weekend :( allemaal openbare gelegenheden dus voeden ook lekker onhandig zucht kan ik me niet ziek meldden..

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Oh meid, ik herken je verhaal....
    Was al heel snel weer ongesteld ( dan wilde mn vent de borst niet en t gekolfde vaak ook niet uit de fles)
    Ik heb vanalles geprobeerd en getobt. Alle afspraken afgezegd. Rust.
    Op een gegeven moment besloten om 1 a 2 voedingen kunstvoeding te geven en dan zelf te kolven om mn produktie voor die overige voedingen. En toen was t weer tijd voor een menstruatie... en was t weer prut.
    Ben er dus mee gestopt.
    Mis t voeden best wel...probeerde hem pas nog eens aan te leggen,maar hij doet t niet...
    Dan zeggen mensen,ah joh, de fles is veel makkelijker...nou geloof me, echt niet...mn ventje drinkt kleinere hoeveelheden en komt ondanks dat hij bijna een half jaar is elke nacht voor voeding...

7. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    O o shandy dat is niet leuk zeg! Geen leuk vooruit zicht ik hoop der het hier wel goed komt..

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu met je?

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ook benieuwd!

10. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Zit nog steeds aen de fenegriek, kolf 3 maak daags op een werkdag 2 borsten per keer heb dan per kolf sessie totaal 100/120 ml. Hij drinkt al beter uit de fles dat scheelt maar kolf nog onvoldoende om hem mee te geven m'n voorraad gaat dus rap minder worden. Op niet werkdagen zitten weer op zo'n 8 voedingen per etmaal best intensief maar heb niet echt het idee dat het de productie veel omhoog doet. Dien veel huid op huid contact in de draagdoek of onder de douche of op m'n borst slapen maar het is nog niet zoals ik het graag zou zien Kv in de avond is niet meer nodig hij valt niet meet af poepen doet hij weer m.b.v watmedicijnen

11. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Vanmorgen zowaar wat stuwing! en een beetje gelekt en dat in m'n menstruatie week gaat de goede kant op al blijft de kolf opbrengst aan de minimale kant

12. Tukker27

Tukker27 Lid

6 aug 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het wat beter gaat!! Vertrouwen hebben dat dit ook zo blijft!! Succes!

Deel Deze Pagina