De titel zegt het al..ik ben benieuwd want neem vrijwel altijd hetzelfde en wil dan wel een keer iets anders proberen maar dan ben ik bang dat ik spijt krijg Wij halen ook altijd frietjes in België en daar is het erg duur dus liever niet iets waar ik spijt van heb,haha! Wij nemen voor ons drietjes een super (te vergelijken met familiezak?) friet. Roos krijgt er een frikandel bij en soms nog kipnuggets, ik neem altijd een frikandel speciaal en vriend een berenklauw. Als we hongerig zijn (meestal dus ) nemen we ieder nog 1 snack extra. M'n vriend neemt dan vaak een portie bitterballen en ik gefrituurde kleine drumstickjes op een stokje! Lekkerrrr!!
Patat pinda en een frikadel speciaal of als variatie een kroepia Ml patat pinda en een berenklauw pinda
Patat oorlog en een gehaktbal met mayonaise. Vriend patat oorlog of speciaal, mecicano en frikadel speciaal. Hij komt hier zo mee thuis
Niets we bakken zelf Heb meestal kaassoufles, frikandellen en bamischijven in de vriezer en een zak patat. Dus het hangt er maar net vanaf hoe veel zin we hebben in eten, maar voor Noa meestal wel een frikandel.
Wij nemen altijd voor 2 euro een zak patat ( is hier een grote zak patat waar wij met ons 4 van eten en nog overhouden) Manlief neemt er nog mexicano curry en frikadel bij of een kaassoufle en kroket Ik neem altijd een bamischijf en een kroket Zoon neemt altijd een frikandel en dochter neemt altijd een bamischijf kipcorn of kroket
Dat is niet duur! Wij zijn al bijna 5 kwijt aan de friet en dan nog iets van 15 aan snacks en een inieminie potje samoerai-saus
Ik eet daar eigenlijk zelden tot nooit van. Als ik het wel eet neem ik meestal een Bamischijf en een patat mayo of oorlog.
Er zijn er echt veel die mexicano eten. Vind die dingen echt niet lekker. Te gekruid en een raar structuur brr.
Voor 2 euro friet voor het hele gezin? Dat is goedkoop. Bij ons is een familiezak 5 euro ofzo. Wij bakken het meestal zelf. Lianna wil dan 2 vissticks, Yosyp een kaassouflé, Jorja een frikandel, ik meestal een loempia en mijn man varieert met kroket, frikandel, (vietnamese) loempia, kaassouflé of mexicano. Hij neemt dan wel 2 snacks.
Mexicano is lekker met saté saus. Ik bestel meestal frietje satésaus met kroket, frikadel, kaassoufflé of frikadel speciaal. Een voor dochter meestal frikadel, ze eet met mijn friet mee.
Een supertje saté met of een supertje frikandel speciaal (dus de frikandel ook speciaal). Of een friet speciaal en een gehaktbal uit de jus met/ardenner sate met curry. Ik vind alles lekker