Welke honden zijn kind vriendelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    DE NEWFOUNDLANDER!!
    Alleen neemt veel ruimte in in huis maar ze is zooo lief met onze kinderen en dat terwijl ze er niet mee opgegroeid is heeft ze ze vanaf dag een geaccepteerd!
    Ik denk dat ze alles toe zal laten alleen heb ik dit natuurlijk nooit uitgetest omdat ik mijn zoontjes leer respectvol met dieren om te gaan dus niet op klimmen, slaan, staart trekken etc!

Succes met het kiezen van een ras

2. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Vindt dit nergens op slaan, hoezo is geen een hond kindvriendelijk?
    Een andere vraag is kun je een hond 100% vertrouwen en dan zeg ik ook het is en blijft een dier dus nee!
    Maar er zijn genoeg honden kindvriendelijk

3. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    ben ik het niet met je eens!!!

ik heb zelf een vriese stabij SUPER HOND
    nooit last van vermaakt zich zelf met speeltjes of ligt lekker aan je voeten.

ikzelf hou van wandelen(wat met de bekken even niet gaat)
    dus wandelde ik er zo'n 4 á 5x per dag mee heerlijk!

nu ik dus niet goed kan wandelen is het 3x of 4x en dat gaat ook prima ze zijn gewoon heel makkelijk

en tja qua aandacht...elke hond vraagt aandacht even een aai over de bol en het is ok

dus ik zeg FRIESE STABIJ

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dat zeggen we ook niet, en een goede club laat dat ook niet toe, pas als ze volgroeid zijn mogen ze het doen, inverband met de klappen die op de gewrichten komen (springen en dan het flybal apparaat waar sommige oa die van mij als idoten op te keer gaan)
    net als behendigheid mag ook pas als je hond volgroeid is, kleine hondjes met een jaar en grote pas als ze 1,5 zijn.

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Wij hebben een labrador, een goede sul. Ruben en hij zijn dikke vriendjes :)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    tja om het er nu niet mee eens te zijn alleen omdat jou stabij anders is :( das toch wel weer raar, wat chocoladekoekje zegt is toch wel het algemen beeld van een Friese stabij...... en dan heb jij gewoon een makkelijke hond, tel je zegeningen..... ;)

Deel Deze Pagina