Ja mijn oudste is er met 7 in gegaan. De jongste is een echte klauteraar en ligt er met zn net 5 jaar prima in. Hij heeft een ruimtekamer gekregen en vind het heel stoer dat hij nu in een echte raket slaapt (Want die hebben ook zo'n trapje)
Zoon kreeg met 5 een hoogslaper (nu 10). Ging echt prima. Komt er gewoon uit als hij naar de wc moet, kus en knuffel doen we met een krukje. Opmaken doe ik ook met een kruk en dat is ook helemaal geen probleem. Denk dat het zelfs lastiger wordt als je in het bed gaat zitten.
Nou hij staat hoor! Jongste is superblij, oudste ietwat jaloers en wilde zelfs wel van kamer ruilen (zij heeft een kamer van ong 13m2, jongste een kamer van ong 8m2 )
De kura van Ikea is een stuk lager dan de Stuva. Niet alleen handig vanwege het kage plafond, maar ik vind dat ook eigenlijk de maximale hoogte waarbij je het bed nog fatsoenlijk kunt opmaken terwijl je zelf gewoon op de vloer kunt blijven staan. Het kura bed ziet er zelf misschien wat saai uit, maar leent zich geweldig om te pimpen. Wij hebben er een lego bed van gemaakt. Google maar eens op “kura pimpen” of “kura hacks”.
Ja hij is prima qua hoogte! Voorheen ging het ook wel prima hoor qua ruimte maar bureau ging lastig worden en ze week met vriendinnetjes toch ook vaak uit naar ons bed (oftewel onze slaapkamer, past niet meer in dan ons bed ) Bekijk bijlage 560788
Hier hetzelfde! Dus jongste krijgt hoogslaper. Ik denk eraan om het met haar 5e verjaardag te geven. Maar ik twijfelde zo. Maar geloof dat ze er dan echt aan toe is.