Welke Hot Wheels baan is er leuk en kwalitatief goed?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door iMum, 20 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Zoals de titel zegt: welke baan is leuk, maar ook goed?
    Als ik iets leuks zie, zijn de recensies vaak niet denderend.
    Het zou fijn zijn als het ook even mee gaat :D

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Geen. Een grote rommel vind ik :(

Tranquila vindt dit leuk.
  3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Niet die van mario kart in ieder geval. Is de eerste en de enige die we hebben. Wat een onding om op te bergen zeg. Hij is overigens eigenlijk iets té stevig bij ons want Bowser kan niet meer uit elkaar. Ik vond het veel geld voor iets waar ze nauwelijks mee spelen maar wie weet is dat bij andere kindjes anders. Mijn kinderen hebben ook totaal geen interesse in auto’s, racen, snelheid etc.

4. Mapje

Mapje Niet meer actief

5. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Wat wij hebben van hot wheels is doorgaans (alleen de auto’s zelf niet) plastic rommel die snel stuk gaat helaas. Heb de racebaan ook nog niet gevonden: had er voor Sinterklaas 1 uit de speelgoedwinkel - geen bekend merk, maar ook niet goedkoop - en de auto’s vliegen alleen maar uit de bocht. Niet mee te rijden.

6. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Helaas helemaal mee eens, de auto’s zijn leuk maar de rest is troep.

7. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Ah zonde.
    Misschien duik ik even op Vinted of Marktplaats dan.
    Is het in ieder geval geen zonde van m'n geld.

8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.591
    4.446
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is gek op hot wheels en de banen sinds hij een paar banen van z'n buurjongen kreeg. We hebben een klem die we vastmaken aan een tafel/stoel en dan altijd iets leuks verzinnen en wat verschillende hoogtes creëren, bijvoorbeeld over een doos, of de regenboog van Grimm's als tunnel gebruiken. De banen gaan meerdere keren per dag in en uit elkaar en er is nog niks stuk gegaan. Voor z'n verjaardag kreeg hij ook de booster erbij maar dat vind ik geen succes (batterijen snel leeg, veel lawaai). Ik zou gewoon een paar baandelen tweedehands kopen en kijken of het bevalt. We hebben ook wat loopings, een schans en een module waarmee je de auto's af kan schieten, werkt ook prima. Hier is het een groot succes.

9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.038
    16.544
    113
    Ik zou ook niks van marktplaats halen als de baan 1 keer uit elkaar is gehaald en je ‘m daarna weer in elkaar hebt gezet gaat de baan heel makkelijk los. :| Ik vind het echt troep. We hebben ook een mario baan, doe die ook maar niet. :roflmao:

10. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik zou voor de trackbuilder sets gaan, die gaan hier goed. Lange banen zijn leuk. Mijn ervaring is niet zo slecht trouwens, al vind ik het ook geen duurzaam speelgoed. Action heeft vaak leuke setjes, niet te duur.

11. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.023
    113
    Overijssel
    Die van mij ook niet, toch wilde zoon perse dat ding kopen van zijn eigen geld :|
    2x mee gespeeld en dat onding ligt maar te verstoffen onder zijn bed.....

rocketscience vindt dit leuk.
  12. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.708
    7.187
    113
    Vrouw
    Is de wens er om specifiek ermee te racen, of meer om autobanen te maken?

Wij hebben oud spul van matchbox, waar je veel wegen mee kunt bouwen. En nog iets stevigers met een garage en gekleurde wegdelen, waar je ook een weg mee kunt bouwen. Ben de naam daar even van kwijt. Daar wordt hier wel mee gespeeld. Een racebaan hebben we niet.

13. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Wader!!!
    Ja die garages en wegdelen gaan hele kindergeneraties mee. Hier ooit gekregen en wij hebben het ook weer weggegeven. Blijft goed.

JupitR vindt dit leuk.
  14. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wij hebben een garage van hotwheels en een trackbuilder set. Ook eens een baan gehad maar die was zo gammel. Nu bouwen ze zelf met behulp van stoelen en klemmen en maken ze het aan de garage vast.
    Die garage is een lelijk ding in de kamer, maar wordt veel mee gespeeld.

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Waardeloos spul die banen idd. Mijn kinderen zijn dol op de autootjes, maar die banen zijn niks. Vallen snel uit elkaar, auto’s vliegen uit de bocht.

Deel Deze Pagina