Geen enkele toegevoegde waarde maar ik ben nieuwsgierig of jouw kind de schoen heeft gezet, wat erin zat én vooral hoe laat ze vanochtend wakker waren. wij hebben gisteren de schoen gezet, verlanglijstjes erin gedaan. Ze hebben allebei een leesblad (bobo en paw patrol) met wat Kruidnoten en snoepgoed gekregen. oh en Piet had zo’n honger dat hij een boterham at en glas melk dronk en de rommel achterliet met bedank briefje. Kinderen waren om half 6 wakker
Die van mij slaapt nog. Ze ging er laat in gisteren (tegen 21 uur) dus hoop dat ze een beetje uitslaapt vandaag. Edit. Man heeft een kadotje van zolder gepakt en erin gedaan ik weet niet 100% zeker wat het is maar aan de vorm vermoed ik een color reveal barbie.
6u waren ze wakker. Ze hadden snoepgoed gekregen, chocomuntjes, een aftel kalender en een sticker doeboek van sint. En er zat een brief bij. En piet had wat dingen in huis veranderd.
Ze slapen nog. Ze sliepen vrij laat. Verwacht ze binnen nu en een half uur op. Ben benieuwd wie er het eerst naar beneden stormt.
Ze zijn normaal om 6uur wakker. Nu dacht ik om 6.45 uur nog niks gehoord te hebben, maar toen kwam oudste ineens van beneden. Dus eigenlijk geen idee hoelaat hij er uit is gegaan. Jongste werd iets voor 7uur wakker. Ik lig nog in bed, maar aan de geluiden te horen wordt er druk gespeeld met het lego setje dat in de schoen zat.
Om 01:30, 03:00, 05:00, 06:45 en toen heb ik hem toch nog een uurtje het bed in gekregen en om 7:45 stond hij te stuiteren om naar beneden te gaan. Veel koffie maar vandaag!
Haha dank je! Maar deze nachten zijn er erg vaak, buiten het Sint gebeuren om, dus zijn er inmiddels wel aan gewend geraakt haha.
Ze is inmiddels wakker sinds 8.55 uur. (zoon was uit logeren dus zijj schoen was leeg.) Er zat een washimals dieren trim salon in en ze zit er al uitgebreid mee te spelen. Kado 1 is geslaagd.
Half 8 doet de aap zijn oogjes open en dan roept zoon altijd keihard: het is ooooocccchhhhtend!!! Dus dochter is dan ook wakker. ze hadden Sint memory, Sint doeboekje, Sint kwartet en Sint stempels. Daarnaast beide een trui: 1 met pepernoten en 1 met de huisjes met Sint op het dak. En natuurlijk een afgekloven appel en een briefje van Piet erbij
6u.. Het is hier altijd een beetje wisselend, maar het was iig een half uur te vroeg. Ze hebben een notitieboekje gekregen met een "onzichtbare inkt" pen (kan je alleen zien als je er met een uv lampje op schijnt) en een chocoladeletter.
Mijn zoontje was om 7.30 uur wakker. Hij kreeg een onesie, waar hij heel blij mee is en al de hele ochtend aan heeft. (over zijn pyjama) lekker warm.
Beide dames waren al naar beneden geweest om een boekje te halen om voor te lezen in bed. Toen ik vroeg of piet geweest was wisten ze het niet. Ze hadden ook geen haast om toen meteen weer naar beneden te gaan Oudste heeft een mini versie van Bert bever gekregen die we al heel de ochtend met dr moeten doen. Jongste heeft een woezel en pip sinterklaas puzzel gekregen
04:45 kon oudste het echt niet meer uithouden en kwam hij zeggen dat zijn lampje nog rood was maar hij al heel lang lag te wachten op oranje en nu echt niet meer kon wachten. Normale opstaan tijd is hier al jaren 05:00 dus een kwartiertje vroeger dan normaal
De oudste om 7 uur en de jongste om 8 uur. Lagen allebei laat in bed gisteravond anders waren ze een uur eerder geweest. Er zat een kleine chocoladeletter in.
Ik had gisteren nog gezegd dat ze niet voor 7u naar beneden mochten. Om 6.45 hoorde ik de jongste naar de oudste sluipen en kroop ze nog even bij haar in bed, om precies 7u slopen ze samen naar beneden Super netjes!
Haha, flink wat vroege vogels vandaag! Hier ging jongste om 6.45 naar de wc. Toen vertelde hij dat er een cadeautje in zijn schoen zat. "Want hij was even gaan kijken". Maar na het plassen kroop hij weer netjes in zijn bed. Ze mogen er altijd om 7.00 uur uit, dus ja....nog even geduld Om 7 uur zijn ze zachtjes samen naar beneden gegaan. Jongste had een bal en wat lekkers en zijn broer een boek en wat lekkers. Zoon van 12 een Donald Duck pocket en wat lekkers. De rest alleen wat lekkers.