Welke houding beste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasgok, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi dames,

Ik weet dat de misionarishouding de beste positie is om zwanger te worden.Maar wie is toch op andere manieren zwanger geworden???

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Op zn hondjes zou ook prima zijn. Zolang de zaadjes maar diep genoeg worden geschoten ;) hihi

3. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    als jullie het zelf maar fijn vinden.......variatie is toch nog altijd het leukst

4. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Ik denk dat genoeg vrouwen op een andere houding zwanger zijn geworden! Misionaris geeft misschien wat meer kans maar het is vast niet de enige manier!

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hoi, je leest idd veel over "traditioneel" en op z'n hondjes. Dit laatste is voor mij lichamelijk niet haalbaar. Hier doen we vaak " lepeltje-lepeltje" en ben ik zwanger geworden. Is helaas niet goed gegaan. Ik denk dat het belangrijkste is dat je vochtig genoeg bent.

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Toeval of niet, maar wij deden altijd de Misionarishouding.
    Iedere keer was het niet raak.
    Bij toeval deed ik gewoon een keer tijdens die houding mijn benen over de schouders van mijn man, en raar maar waar............die maand raakte ik zwanger haha.

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij deden lepeltje lepeltje missionaris en dag van vruchtbaarheid(merkbaar aan libido en vocht:)) op zijn hondjes en was nog wel ff een tussendoortje :Dmaar wel raak geschoten

maar wat nou de beste is geen idee wat ik wel deed was na hem klaarkomen schijnt ook goed te zijn

8. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Volgens FA maakt het allemaal niet uit in welke houding je het doet. Bij iedere houding moet toch het semen de baarmoedermond vinden om de baarmoeder in te komen. Wat wel extra kan helpen is als de vrouw ook klaarkomt.

9. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Bedankt dames voor jullie antwoorden...

10. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie dames of het echt zo is dat je 10 minuten moet blijven liggen na klussen of zal een minuut of 5 ook goed genoeg zijn als hij goed geschoten heeft ;) ???

11. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Nou even blijven liggen is al goed!! DUs 5 min ook

12. Zoete24

Zoete24 Actief lid

2 jun 2013
    121
    0
    0
    En als je dernaa na wc gaat maakt het wat uit?

13. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Even een wat genante vraag.. Maar bedoelen jullie met de missionarishouding dat de vrouw haar benen op het bed zet, om het middel slaat of zijn alle posities waarbij de vrouw op haar rug ligt goed? Ik sla namelijk altijd mijn benen over de schouders van mijn man (dus benen omhoog), is dat niet de juiste manier?

@roosangel: ik blijf meestal10 minuten liggen, maar alleen rond mijn eisprong. Ik denk echt dat het niks uitmaakt, anders zouden er weinig vrouwen zwanger worden over de hele wereld.. Maar ik weet het niet!

14. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Officiële missionaris-houding is eigenlijk volgens mij dat je voeten op 't bed oid blijven, maar ik geloof dat jou beschrijving nog beter is omdat hij zo dieper komt.

Verder heb ik zelf ook nog een vraag:
    Als je klaarkomt als vrouw, moet dat dan persé erNA zijn, of kan het net zo goed er ook voor?
    Had wel eens gehoord dat het de baarmoeder doet samenkrimpen en vraag me nu ineens af of dit wel ervoooooor mag. ;)

15. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, dat stelt wel gerust..
    Wat betreft jouw vraag, ik weet het niet.. Als ik het beredeneer (dat klaarkomen spiersamentrekkingen veroorzaakt) dan zou ik denken dat erna het beste is. Maar ja, ik denk niet dat we alles kunnen plannen, misschien maar gewoon genieten van het moment en wat er komt!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

2X zwanger geraakt bovenop

17. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    O haha, zo zie je maar.. We maken ons misschien te druk!

18. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    @paula1984 echt waar:)maar als je zo kijkt is dat toch eigenlijk raar???
    De zaadjes kunnen dus dan ook omhoog zwemmen zo te zien:)))))

19. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat het niet echt uitmaakt welke houding... maar wel dat je daarna effe blijft liggen. Tenminste dat denk ik... als je meteen gaat staan dat loopt alles eruit.
    En ik heb ook begrepen dat je idd na je man 'moet' klaarkomen. Door de samentrekkingen dipt de baarmoedermond in het sperma... (hahaha, ja zo stond het er echt...)

20. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0

** Proest**
    Dippen? Whahahahaa...

Maar goed, volgens mij hebben wij gedurende ons vruchtbare periode erg veel "vruchtbaar" slijm en dat trekt of sleept de zaadcellen de baarmoeder in. Als een transport mechanisme ofzo.

Verder zou het natuurlijk een pracht voorbehoedsmiddel zijn als de vrouw bovenop niet zwanger zou kunnen raken, dus zal het wel prima zijn als zij bovenop gaat toch? Zo dacht ik in ieder geval.
    Zoals hier al eerder werd gezegd, gewoon genieten. :D

Deel Deze Pagina