Mijn dochter van 3 jaar en 4 maand was net voorbij 2,5 jaar zindelijk. Snachts is ze nu ook al meer dan een half jaar zindelijk. Slapen is altijd een dingetje geweest. Inslapen en doorslapen. Maar nu plast ze ineens snachts in haar bed. Het is nu drie keer voorgekomen. Twee keer was ze enorm nat en één keer was ze een beetje nat. Ik wil haar wel wakker maken om te plassen, maar ben bang dat ze dan weer 'moeilijk gaat doen' bij het opnieuw inslapen. Ook zal ik wat meer letten op drinken aan het einde van de dag. Maar is dit gebruikelijk en wat zijn jullie tips?
Blijft ze niet 'slapen' dan? Als ik m'n zoontje s avonds voor ik ga slapen 'wakker' maak voor een plasje dan slaapt hij gewoon nog half, plast en ik leg m weer in bed en hij slaapt zo verder. Ik was er ook bang voor. De volgende ochtend weet hij het geen eens. Ik zou het gewoon eens proberen
Ja ik kan het zeker proberen, maar meestal als ze zelf wakker wordt, gaat ze niet zomaar vanzelf weer slapen. Maar ik ga het vanavond zeker proberen!