Wie o wie kan mij helpen, ik ben aan het dromen maar wie weet zijn die dromen zo gek nog niet. Ik heb een aantal huizen in mijn favoriten staan op funda die geschikt zouden kunnen om als bed & breakfast te dienen, alleen wel met maar 1 geschikte ruimte, die momenteel als gastenruimtes gebruikt worden maar niet als b&b. (oa een voorgedeelte van een boerderij en een huis met een gastenhuisje) Wat moet er allemaal geregeld worden willen we 1 ruimte als b&b verhuren? Op internet vindt ik veel info maar allen voor meerdere kamers, zit daarin verschil qua wat mag en niet mag? En in hoeverre kunnen deze plannen iets helpen in de financiering? Om een iets hogere hypotheek te kunnen krijgen dus.
Heb denk ik niet echt tips voor je maar een bed&breakfast met 1 ruimte komt doorgaans denk ik niet zoveel voor omdat je er niet heel veel mee zal verdienen. Ik moest meteen denken aan het programma bed & breakfast van de kro geloof ik. Je zou eens terug kunnen kijken op uitzending gemist, echt even een kijkje in de keuken zeg maar.
Ja, dat zal de reden zijn. Maar als er dan een mooie ruimte voor is dan kunnen we hem ook maar beter benutten. Ik kan me voorstellen dat meer mensen op die manier iets verhuren. Via google nog niet veel gevonden Dankje voor je tip! Ik ga op zoek!