Hallo! Ik heb hulp nodig! Mijn zusje gaat trouwen en ik moet haar vrijgezellenfeest organiseren. Ik had zelf dit gezien: Moorddiner | Bloedige Bruiloftsdag | uitjes.nl dat is een soort moordspel/diner. Ik zat eventueel als alternatief te denken aan Wie is de mol, maar dat is buiten, dus als het regent is er niets aan! Heeft iemand van jullie ervaing met bovengenoemde? En weten jullie eventueel hele leuke lekkere restaurants in Amsterdam en/of Haarlem waar we met een groep van 15-17 personen lekker, maar ook niet te poepieduur kunnen eten?? Of hebben jullie zelf een keer een vrijgezellenfeest meegemaakt die super gaaf was! Dan hoor ik graag wat jullie deden! Alvast bedankt! Mammadoe
Naar de dans studio geweest, daar een dansje geleerd en dat met alle vrouwen op de bruiloft gedaan.. is maar een voorbeeld
Wij hebben een workshop schermen gedaan, dat was echt heel gaaf! Aan wat voor budget dacht je qua eten? Bazar is leuk, Lieve op de Herengracht is heerlijk maar iets luxer en als je daarna nog wil stappen kun je ook kiezen voor een snelle hap in de Ierse pub (Tara) op het Rokin bijvoorbeeld (allemaal in Amsterdam). Of een goed Mexicaans restaurant op de Reguliersdwarstraat, Rose's Cantina heet het, ik zie nu dat ze ook workshops salsa of cocktails aanbieden: Welkom op de website van www.rosescantina.com
Wij hebben een zeskamp gehuurd. Gewoon op een grasveld in de buurt een aantal springkussens gehuurd (zo'n zeephelling en bungierun enzo) en daarna BBQ en karaoke gedaan. Was zeer geslaagd!
ik heb verleden maand mijn vrijgezellendag gehad en ik kreeg een tuktuk race (was wel in scheveningen) daarna een workshop coktails maken (past helemaal in mijn straatje) een ganzebord spel, bbq en daarna dansen in de piano bar we werden thuis gebracht door de karaoke taxi, een onwijs ranzig ding maar wel vreselijk leuk
Weet niet of je Preston Palace kent in Almelo? Is een all-in uitgaansgelegenheid, is van alles te doen waaronder een groot subtropisch zwembad, bowlen, midget golf, verschillende barretjes, een leuke indoor kermis met verschillende attractie enz enz enz. Is ook erg leuk om voor een nachtje (of 2) te gaan met een groep als vrijgezellen feestje.
Ah het moorddiner hebbenw ij toen over nagedacht, maar uit verhalen uit d eomgeving schijnt hij niet zo heel spectaculair te zijn. Wij zijn uiteindelijk in Diemen een model voor 1 dag gaan doen. De aanstaande bruid werd helemaal in het zonnetje gezet en uiteindelijk kregen we dan individuele shoots en groepshoots. We kregen een "workshop" visagie en model staan. Site is www.isupermodel.nl