4 babynaaktslakken en 1 babyhuisjesslak Gevonden in onze wc. Ze waren toen piepklein. We konden het niet over onze hart krijgen om ze dood te maken of ze de vrieskou in te sturen. Dus nu wonen ze in een plastic pot met sla erin
Wij hebben 3 sphynx katten. Een poesje, Belle en twee katers Bo en Boef. Het zijn echt heerlijke knuffelkatjes. Foto`s staan op onze site!
momenteel 1 hond en 6 katten. voorheen altijd 1 hond, 8 katten, 2chinchilla's, 2 gerbils, een vetstaartgekko, 2 luipaardgekko's en nog veel meer. wij zijn hier een beetje de uitvalbasis geworden van alle zieke kneusjes in de buurt. nu met een tweede op komst hebben we ons een beetje aan de natuurlijk afloop gehouden en niet al te veel nieuwe kneusjes meer opgenomen, op dit moment hebben we alleen nog aanvulling in de katten.
wij hebben 4 honden, een new foundlander vann 3 jaar(autist) een kruizing new foundlanders (beide van mijn vriend) een grote bruine poedel en een abricoos toy poedeltje(zijn van mij) een grote rode kater van bijna 1 , die denkt dat hij ook een hond is. 2 konijnen, zwarte en een witte met zwarte stippen/tekeningen. er komt nog een groot aquarium bij (eerst moet de woonkamer klaar zijn) en ik verzorg nog 2 paarden, 2 fjorden
wij hebben 2 katten.....een vuilnisbakkie en een Cornish Rex. en wij hebben een duitse pinscher en een dwergpinscher. Hele stoute hondjes maar wel grappig.
mijn lieve broertje heeft mij 3 goudvissen gegeven voor mijn verjaardag :x . haha maar ik verzorg ze netjes en mijn dochter vind het geweldig!
@femmy, wat een schatjes heb je op de bank liggen daar zeg! en allemaal helemaal in coma....smelt......
Binnenkort zal je nog wel wat uitbreiding mogen verwachten, want die kweken gelijk gek! Had een tijd geleden een warmwater aquarium en in 1 van de plantjes zat er 1 huisjesslak. Wij aan't lachen: Gerry van Spongebob zit in onze aquarium! Een tijdje later (echt niet lang!) allemaal kleine stipjes op het glas: allemaal kleine slakjes! Uiteindelijk een slakkeneter moeten halen, want onze vissen leden eronder...
Wij hebben 1 hondje....kruising maltezer/jack russell. Onze ADHD hondje t is af en toe net een stuiterbal hahaha Verder hebben we 5 Baardagamen en nog 3 andere hagedissen. En daardoor ook zo nu en dan een krekel loslopen
Wij hebben 1 hond, een Basset Hound van bijna 1 jaar. Super lief beest dat een beetje hyperactief is... Denkt ook dat ze een schoothondje is... Ik heb ook heel lang goudvissen gehad, maar het lukte mij niet ondanks mijn goede zorgen om ze in leven te houden. Mijn laatste goudvissen liet ik in vies algenwater zitten en die hebben een paar jaar geleefd! Maar omdat ik toch proper water verkies voor die beestjes, heb ik het opgegeven... En in ons nieuw huis is er niet echt een geschikte plaats, ook rekening houdend met onze hond.
ojee hihihihi Nou, in het voorjaar worden ze allemaal vrij gelaten in de natuur hoor Ergens ver weg anders staan ze misschien zo weer op de stoep met hun gezinnen
Wij hebben twee katten. Britse kortharen. Van 3 jaar, 2 konijnen, een hangoordwerg en een kruising hangoordwerg van 2 en 1 jaar. En 4 kippen, 1 hollandse kriel en 3 wyandottes. Allemaal rond de 8 maanden. Ook heb ik nog een bijrijdpaard, een KWPN merrie van 11 jaar.