ik heb ook een hekel aan strijken. trouwens heel het was gebeuren vind ik vervelend. het wassen doet de machine en het drogen ook maar datop vouwen he pffffffffffffffffffffff
Strijken, de badkamer en stofzuigen maar dat doet gelukkig mijn man en de badkamer ook als ik hem lief aan kijk. Maar dat strijken wil hij echt niet doen dus blijft het meestal liggen tot hij geen overhemden meer heeft en dan denk ik vooruit ik doe het wel en ben dan de hele avond bezig.
Ik heb een hekel aan ramen lappen en afwassen. Normaal had ik een vaatwasser maar is helaas kapot en we hebben geen nieuwe gekocht want we hebben een nieuwe keuken besteld met vaatwasser dus over 3 maanden heb ik mijn vaatwassertje weer. Ook heb ik een hekel aan onze vitrinekasten schoon te maken, ik heb er 1 met allemaal miniatuur VW en 1 met mijn verzameling sneeuw/glitter globes. verder maakt het me allemaal niet zoveel uit.
Strijken.... dat staat echt op nummer 1.. En het sanitair schoonmaken... Maar goed het moet gebeuren,en als ik het niet doe hier dan doet niemand het..
ik vind alles verschrikkelijk. Ik heb nu sinds deze week ook een hulp in huis. Zij komt 2 keer per week en doet voornamelijk opruim en poetswerk. De was opvouwen zal ik zelf blijven doen, maar strijke wordt hier alleen gedaan als het nodig is.
Het is dat het moet Maar als ik moet kiezen vaatwasser in en uitpakken. hielkje........ de zingende huisvrouw
ik vind idd bloezen strijken ook irri die werken namelijk nooit mee en zeker als het warm is wat hier heel vaak is .. dan strijk ik niethoor.. als mn man een blouse aanwil dan strijk ik die wel op dat moment