Beste iedereen! Ik heb vanmorgen de belastingdienst gebeld, nadat ik een envelop op de mat vond, waarin stond dat al mijn gegevens veranderd waren. Ten eerste had ik nooit mijn gegevens veranderd, en ten tweede waren de gegevens die nu veranderd waren niet eens van mij! Er werd mij verteld dat er inderdaad een heleboel fout is gegaan en dat mensen verkeerde brieven met verkeerde gegevens thuis krijgen gestuurd. Hoe dit heeft kunnen gebeuren en welke eventuele conseqenties dit heeft, is bij de belastingdienst nog niet bekend! Dus, mocht je een briefje thuis ontvangen van deze 'o zo geweldige organistie' ( ) lees hem dan zeker even goed door, en controleer of je gegevens nog wel correct zijn! Je kan ze dan gelijk bellen en hier melding van maken. Ook worden de juiste gegevens a.d.h.v een formulier weer bij hun in het systeem gezet! Groetjes, Minya
Mooi balen! Maar volgens mij is dat niet de eerste keer. Bij mij hebben ze ook al eens grove fouten gemaakt. Wat een zooitje daar. Wordt eens tijd dat ze daar eens schoon schip maken!
Haha, what else is new... Blijkbaar kunnen ze daar niet zonder me (is mijn oude werkgever ) Groet van Kiki
Ja bij ons hebben ze ook heel wat fouten gemaakt. Toen wij naar het buitenland verhuizden is er wat fout gegaan met de communicatie tussen de gemeente en de belastingdienst dus kregen we een brief dat mijn man 10.000 euri moest betalen. Dus wij bellen dat kan niet niet gewerkt in nederland enzovoort. Nu eindelijk na 3 jaar krijgen we de aanslag terug. Staat er op dat we 1700 terug krijgen de volledige heffingstoeslag. Ik weet niet meer wat we moeten doen ze begrijpen ons echt niet.
idd bij ons dus ook met de zorgtoeslag wij zouden beide inkomsten hebben met het riante bedrag 0 dus kregen volledige zorgtoeslag ze maken er een kle.....bende van daar bij die belasting heb ook me eind afschrift van 2005 nog niet ontvangen dus weet helemaal niet of ik wel recht heb op me teruggave sught